Pimping Ikea


Jeg har malt denne badekar hyllen ( er det det det heter ? ) som jeg kjøpte på Ikea hvit. Synes det ble veldig så bra til badekaret mitt.


Badet vårt var nyoppusset da vi kjøpte huset. Det er fliselagt med hvitt på veggene og mørkegrått på gulvet. Liker det veldig godt!


Jeg har satt i gang og male denne trappestolen som Annabell bruker når hun skal rekke opp til vasken. Den blir jo selvfølgelig hvit slik at den ikke føler seg utenfor.


Denne krakken har jeg sett på Ikea. Den er kjempegrei og ha på badet til oppbevaring av f.eks blader. Også er det veldig praktisk og ha en krakk og sitte på når en skal kle på en vilter liten prinsesse som helst vil springe rundt.

Jeg tror den blir min og med noen strøk hvit maling så passer den også inn:)

Denne helgen har gått til å være tilstede på Norges cup i kickboxing i Drammen, så nå skal det bli godt og synke godt ned i sofaen og nyte de siste timene av helgen ( faktisk en hel time extra helg har vi fått )

Ha en god kveld og en strålende uke alle sammen!

2 kommentarer:

glad i hvitt | 26. oktober 2009 kl. 21:36
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Therese fra huset med de rare i | 27. oktober 2009 kl. 09:55

Så kejkt å male litt! Vi har lik krakk, og den ble også malt ganske så fort:P Kan jo ikke være trefarget helt alene stakkar:) Ha en fin dag!

Legg inn en kommentar