Den fineste lysestaken



Jeg er for tiden uten nett på hjemmefronten. Men jeg klarte og lure til et lite innlegg på jobb slik at dere ikke tror at jeg har forsvunnet helt fra blogglandia.

Se denne utrolig nydelige lysestaken. Den hadde vært helt utrolig og ha fremme til jul. Jeg fant den på den svenske nettbutikken gardsromantik.se

Ellers så kommer den nye peisen vår på plass til helgen og jeg holder på med tusenvis av male prosjekter og ikke minst alle juleprosjekter som må bli ferdige.

Hvorfor er det slik at alt MÅ være ferdig til Jul?

3 kommentarer:

Elis@beth | 4. november 2009 kl. 13:29

åååå den var nydelig!! Den ønsker jeg meg!

Hvor gammel er Annabell? Min eldste datter kunne alfabetet da hun var 1,5 år-helt sinnsykt-hun snakket tidlig og viste stor interesse for bokstaver og tall! Nå er hun snart 6 og leser som en prest så det er ikke for tidlig å begynne med slike ting!!

Ha en fin dag!

Emmas utsikt | 4. november 2009 kl. 13:52

Ja visst er den skjønn den kandelabern? Du har vel sett at Gårdsromantik lotter ut en i disse dager? Jeg har en link som tar deg rett til konkurrensen.

Noen gang må man jo vinne. ;)

hvitstil.com/Christine | 4. november 2009 kl. 13:59

Hei. Glemte å svare deg. Tror det passer fint i morgen. Jeg sende deg en melding i morgen. Mamma kommer, så jeg må finne ut når pluss hvis vaksinen kommer til legekontoret, så må vi dit. Greit at jeg sms i morgen?

Klem c

Legg inn en kommentar