Endelig hvitt gulv



I dag har vi virkelig stått på og malt alt ferdig! Både vegger og tak i walk in er malt med hele tre strøk. Her ser dere åpningen hvor det kommer skyvedører i frostet glass. Innredningen er sendt til lakkering slik at den blir i hvit høyglans.


Her ser dere at min drøm snart skal bli virkelighet! Gulvet blir hvitt hvitt hvitt!:)


Her er gulvet ferdig malt med første strøk. Jeg kommer til å ta siste strøk med skips lakk som Christine med bloggen Hvit stil har. Da skal gulvet tåle mer!

Det blir så utrolig fint at jeg har veldig lyst til å male gangen og de andre soverommene også!

6 kommentarer:

det hvite hjerte | 23. november 2009 kl. 23:27

Utrolig lekkert,
godt jobbet ...!
Nattaklem

Liv | 24. november 2009 kl. 09:52

Hei hei! Gud så lekkert med hvitt gulv! Jeg kan ikke se meg mett på det!
Jeg prøvde meg her hjemme jeg med det, for jeg klarte å skalle av en liten bit av parketten oppe i loftstuen. Der har vi sånn veldig mørk parkett. Jeg slang liksom ut i luften at, "kan vi ikke bare male hele gulvet hvitt da"..Et så kontant NEI har jeg vel aldri fått...sukk...
Så jeg får bare suge til meg bilder som dine, og beundre de :-) Vakkert blir det hos deg!

Tusen takk for en en superhyggelig kommentar i min blogg også, jeg blir like glad hver gang :-)

Jeg kommer gjerne tilbake til din blogg også, ha en strålende dag :-)

Ingunn | 24. november 2009 kl. 19:47

åhh så lekkert det blir.. Gleder meg til å se når det blir ferdig. Ville ha noen gulv hvite i det nye huset vårt jeg også,særlig loftstua, men likens som Liv fikk også jeg blankt nei... Så da maler jeg heller nesten alle andre ting hvite.. Ha en fin kveld
Klem Ingunn

Lille w | 25. november 2009 kl. 12:43

Heldiggris!!! Har så fryktelig lyst på et walk in closet:) Og gjerne hvitt gulv på soverommet også! Gleder meg til å se resultatet:)

Ha en fin onsdag!

Drømme verden min! | 25. november 2009 kl. 21:46

Det blir såå fint! Prøvde å foreslå å male parketten her, men da trodde han jeg hadde tørnet. Ikke den dyre parketten nei! Vi får se med tiden..hehe..

Håper å se bilder når det er ferdig:)

Klem fra Margit

Anonym | 24. februar 2012 kl. 11:13

Dette var utrolig flott. Jeg har tenkt å gjøre det samme, å få malt gulvene,og min mann syntes det var en flott ide:)
Men jeg må spør, har du malt rett oppå parkett? Og hvilken farge har du brukt?
Har hørt både og med å lakke det etterpå, men vil jo tro at det blir finest med litt lakk på!
Gleder meg til å starte på prosjektet:)
PS! En kjempe flott blogg du har.

Silje

Legg inn en kommentar