Inspirasjon til soverommet


Siden vi jobber med å pusse opp soverommet så leter jeg etter litt inspirasjon.
Dette soverommet er fra et funkis hus på Nesøya. Utrolig lekkert! Jeg har utrolig lyst på et slikt sengeteppe og en sengegavl i skinn. Sjekk ut de flotte skinnpuffene!!!


Velddig flott og ikke minst flott miks av farger.


Dette er ikke helt min stil, men igjen så liker jeg sengeteppet her!


Både dette bildet og neste har flotte og inspirerende sengegavler.



Tenk så herlig og sette føttene ned på dette myke og gode teppet på morgenkvisten.
( bilder hentet fra Bo Bedre )

Ha en flott uke alle sammen!

2 kommentarer:

Fire Hjerter | 23. november 2009 kl. 21:08

Mange fine inspirasjonsbilder her. Hun som "eier" soverommet på det første bildet har egen blogg. Her er adressen til den:
http://crj-design.blogspot.com/

Ha en fin kveld

Anonym | 22. september 2010 kl. 13:00

Hei....mange fine bilder av soverom,jeg synes det er vanskelig og innrede soverum

Legg inn en kommentar