Jeg og sprayen er bestevenner!


I dag har jeg vært hjemme med en liten febersyk prinsesse. Og da må jeg jo utnytte at hun sover masse. Så i dag fikk jeg endelig tid til å spraye og male litt:)


Da jeg kjøpte disse kransene på MOLS var de i sin orginale tre farge. Men nå har de fått en runde med hvit spray og min minimalistiske stil har nå opphørt.


De passet veldig bra inn ved tv benken og gjorde seg som dekorasjon. Til høyre ser dere Kartell lampen som vi fikk til bryllupet av min gode forlover Janne og hennes mann. Den fineste lampen jeg vet om! Her drømmer jeg om en hvit Samsung Tv!



Jeg har også fått malt første strøk på denne gamle kisten ssom jeg fikk med meg fra mamma på sørlandet. Den var opprinnelig grønn, men nå er den på god vei til å bli glinsende hvit! Den er påtenkt til oppbevaring av Annabell sine leker i stuen.

Jeg har også rukket og spraye noe annet, men det skal jeg først vise dere i morgen, det gjenstår litt jobb før det er bloggbart!


7 kommentarer:

Fire Hjerter | 9. november 2009 kl. 22:10

Så dekorativt det ble med de hjertene. Og den lampen står på ønskelisten min. Snill og gavmild forlover du har.

Jorid ♥ Noe på Hjertet | 9. november 2009 kl. 22:23

Hei!
Så nydelig :-) Jeg også har en kiste jeg fikk av mamma, men etter å ha sett nærmere på den så er den så gammel og falleferdig at jeg vet ikke om den er brukelig.. Får se og tenke litt på det :-)

Ha en fin kveld!
Klem

Lene Christins verden | 10. november 2009 kl. 00:01

Den lampa er bare rå-lekker. Misunnerlig!!!

Therese fra huset med de rare i | 10. november 2009 kl. 09:13

Så nydelig!!! jeg har også funnet en bestevenn i sprayen:P

Camilla | 13. november 2009 kl. 18:01

jeg bare digger Burgien fra Kartell! jeg har den selv og eeeelsker den! gave den vekk i 40 års presang til min beste venninne og hun gråt av glede! Den er kul og romantisk samtiidig!

camilla

Anonym | 15. november 2009 kl. 18:18

Hei !! Var innom bloggen din,masse fint her ja. Falt fullstendig for den hvitmalte kista di. Er på jakt etter en sånn en. Kan jeg spørre hvilken hvit farge og glans du har brukt ?? Kjæmpelækker ;)

Svar gjerne under her !!

Mvh
Marianne fra Trondheim :)

glad i hvitt | 16. november 2009 kl. 13:15

Hei Marianne! Jeg har brukt lady interiør maling med litt glans i, men jeg tror at jeg går for skikkelig høyglans på siste strøket! Håper du finner deg ei slik kiste du også:) Klem Eli

Legg inn en kommentar