Litt nytt i kjøkkenhylla


I går var jeg en tur på Verket interiør og handlet litt nytt til Green Gate samlingen min. De hadde fåttt inn utrolig masse fint til jul. Jeg kunne vært der i timesvis:)


Boksene kjøpte jeg i våres. Kjøkkenvekten har jeg vist tidligere. Den tilhørte min skjønne mormor. Synes at den har en utrolig flott grønnfarge!



I tillegg til fylle opp Green Gate samlingen så kjøpte jeg disse to glass krukkene. Planene er å fylle dem med brente mandler til Jul!

Ha en flott søndag alle sammen!

8 kommentarer:

Elis@beth | 15. november 2009 kl. 15:54

Så koselig! Green gate er bare herrlig! Brente mandler...mmmmm nam-gleder meg!

Klem!

Lene Christins verden | 15. november 2009 kl. 16:41

Kjempe koselig.. Du har det sååå fint, Eli Anna..
Klem fra meg

Veronica | 15. november 2009 kl. 17:37

Den kjøkkenvekten du har arvet var jo bare en nydelig skatt! Synes den passer utmerket med green-gate boksene dine ;)
Du har en nydelig blogg, så jeg må nesten bli en følger jeg så jeg kan innom og se oppdateringer på løpende bånd, hehe.
Ha en riktig fin søndagskveld!

små og store drømmer | 15. november 2009 kl. 18:39

Sånn vekt har jeg også. Bare i beige.
Enig i at grønnfargen er fin :)

Anka | 15. november 2009 kl. 19:08

Hei! Så gøy å komme innom bloggen din. Ser vi har lik gammel kjøkkenvekt. Min er nyinnkjøpt og vet du hva jeg gjorde med den...? (noen vet ikke om de skal le eller gråte når jeg forteller det, hehe) Den er i samme farge som din. Sjarmerende farge men passet ikke inn hos meg, så jeg pusset den ned og malte den med hvit bengalakk, det ble fint syns jeg men er på tredje laget med maling nå og det blir nok et par til. Ha en fin Søndagskveld.

Anette {foreldremanualen} | 18. november 2009 kl. 21:11

Ååå - akkurat en slik vekt er jeg på jakt etter! Misunnelig... ;-)

Ingunn | 20. november 2009 kl. 15:53

Så vakre green gate bokser du har kjøpt deg...Og maken vekt blir også i min eie snart, min farmor har lovt meg hennes.. så skjønn.. Og helt enig med det sengesettet.. en må unne seg litt ekstra av og til :)

anita@ | 25. november 2009 kl. 19:40

hei.
Kunne ikke inngå å se den senga eller hva det er som er i stuen din i hvitt!! Nydelig er den,,.-) falt pladask for den!! Ha en super flott kveld.

Legg inn en kommentar