Så masse å gjøre..



( Bilde fra Bo Bedre )
Skikkelig fin julestemmning her. Jeg har lyst til å dekorere et slikt tre i gangen, spørs bare om det får stå i fred for små barnehender:)

Nå er snart walk in clouset ferdig. Mannen og bestefar fra Hamar holder på med siste pussing på sparkelen før jeg kan ta fatt på første malingstrøk. Vi har bestemt oss for å male gulvet på soverommet hvitt! Gleder meg til det blir ferdig!

Ellers så skal peisen på plass i dag etter mange utsettelser hos mureren. Jeg sier det bare, jeg har verdens lengste tålmodighet! Også kom min kjære hjem med en stooor overraskelse til meg i forrige uke, men det må komme på plass før jeg kan vise bilder!

Ha en flott søndag!

5 kommentarer:

Emmas utsikt | 22. november 2009 kl. 15:04

Så spennendes, hva kan det være?

Ha en fin dag videre,
Emma

aase | 22. november 2009 kl. 16:35

Hmmm.... da er vi spent ja!! Gleder meg til bilder!! kom innom meg imorgen da, om du kommer!!

Jorid ♥ Noe på Hjertet | 22. november 2009 kl. 22:02

Hei!
Jeg kjøpte hvitspray på byggmakker og brukte 1 1/2 boks ca. Men så var jeg ikke supernøye og tok ikke under stolen (vises ikke), så den har litt slitt preg liksom! :-)

Klem J

Drømme verden min! | 22. november 2009 kl. 22:09

Gleder meg til å se bilder:) Spennende..

Deilig med walk in closet da!

Ha en fin uke:)

Klem M

Anonym | 13. juni 2010 kl. 11:46

kjempe fin blogg :O))

Legg inn en kommentar