Vanlig eller frostet glass

Bildet er fra Femina

Her går dagene i å rydde rydde rydde. I morgen kommer møblesnekkeren og skal begynne på Walk in closet et vårt. Vi har bestemt oss for å slå ut veggen mellom soverommet og boden slik at vi får direkte tilgang til klærne og for at soverommet blir dobbelt så stort!

Inni walk in closet skal jeg henge opp en lysekrone. Det blir n0k den som henger over spisebordet nå som vil bli brukt. På den måten kan vi få tak i en ny og en mye større til spisebordet:)

Det blir skyvedører i vanlig glass eller frostet mellom walk in og soverommet, hva tror dere blir finest?

10 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin | 11. november 2009 kl. 15:03

Frostet.. :) Da ser du noe, men ikke alt. ;)

aase | 11. november 2009 kl. 15:05

Frostet hadde jeg og valgt!!

hvitstil.com/Christine | 11. november 2009 kl. 15:11

Hvor ryddig er du Eli?. Hvis du er ekstremt ryddig ville jeg tatt glass glass, men er du mindre enn ekstremt ryddig- gå for frostet eller tettere!

Klem til deg-
her er 1. bud kommet!

MarnyAlice | 11. november 2009 kl. 15:39

hei :)
so deileg med walk in closet då!! :)
eg ville gått for frosta glass..ser litt, og lar fantasien ta resten ;)

Klem M :)

hjemme hos oss | 11. november 2009 kl. 17:25

frostet;)
Jeg valgte hvitt glass i garderoben vår, likte det også jeg.

The Lavendar Room | 11. november 2009 kl. 17:41

Åh, du er heldige som skal få walk-in closet! Med lysekrone, ser for meg at det blir flott:)
Vi har valgt frostet glass på dørene til klesskapet vårt, det er jeg veldig glad for nå-er selv en ryddefreak, og er i grunnen veldig glad for at klærne og deres farger ikke vise helt, hadde vært noe annet om alle klærne mine var hvite;)

Lykke til med avgjørelsen, blir flott uansett!
Klem Julie Helen

Cosmos | 11. november 2009 kl. 17:48

Så deilig det høres ut. Ville nok godt for frosta glass om jeg skulle hatt det.

Elis@beth | 11. november 2009 kl. 18:33

Jeg ville nok også ha hatt frostet glass visst jeg måtte velge!
Så bra at du fikk inspirasjon, den lysekronen du har kjøpt på Skeidar er sikkert den jeg har på soverommet! Den jeg kjøpte i går er fra Bohus!
Nydelige begge to! Men du for et herk det var å få opp all blingsen på denne her-huff! Men nå henger den og skinner så pent!!

Klem til deg!

små og store drømmer | 11. november 2009 kl. 18:43

Klær har mange farger og mange farger gjør hvertfall meg "urolig". Hehe..
Vi hadde frostet glass på skapdørene på soverommet vårt før. Ble mye ryddigere når vi byttet ut med hvit høyglans. Selvom klærne mine henger etter farge og inni skapet.
Så siden du står mellom glass og frostet glass ville jeg klart gått for frostet.
Gleder meg til å se resultatet.
Klem :)

Lille w | 11. november 2009 kl. 19:52

Hei hei!

Snublet tilfeldigvis innom bloggen din da jeg jaktet etter Tolix-stoler på Google og ble betatt! Synes du har en nydelig blogg helt etter mitt hjerte og hit kommer jeg helt klart tilbake. Synes det er så hyggelig å lese bloggen til noen med nogenlunde samme interiørsmak og med en liten knert på samme alder som min. Håper det er ok at jeg legger deg til på blogglisten min:)

Anita

Legg inn en kommentar