Veggen er borte



I dag har møbelsnekkeren fjernet veggen fra boden til soverommet. Vi kunne ikke ta hele veggen desverre pga bærebjelker. Men åpningen er mer enn stor nok!

I morgen skal han legge plater på gulv, tak og vegger slik at jeg kan male i helgen. Gulvet i boden og soverommet skal bli hvitt hvitt hvitt:) Så hvis alt går etter planen så har vi et walk inn klar til innredning i begynnelsen av neste uke, Jippi!

Takk for alle hyggelige kommentarer som jeg får av dere! En hyggelig kommentar kan virkelig snu en gråværsdag til en flott solskinnsdag:)

Ha en strålende kveld!

4 kommentarer:

Lene Christins verden | 18. november 2009 kl. 20:56

Så heldig du er, som får walk in closet, det ønsker jeg meg å.. Men det får bli når vi får større plass... ;o)
Gleder meg til å se resultatet..
Klem fra meg

Emmas utsikt | 18. november 2009 kl. 20:56

Oj som jag också vill ha en walk in-closet. Hadde vært noe det. :)

Emma

Hilde Heimdal | 18. november 2009 kl. 21:06

så spennende da :)))

Jorid ♥ Noe på Hjertet | 18. november 2009 kl. 21:29

Så spennende :-)) Gleder meg virkelig til å se resultatet!

Håper du får en fin kveld!
Klem J

Legg inn en kommentar