Flere bilder fra sørlandet..



Et nydelig lite bord under trappen



En hvilestol i gangen. Motivet på puten i stolen er av min kjære mormor da hun var liten. Den er også laget av min tante på sørlandet.



Loftstuen ble malt hvit i høst og ble innredet med en hvit ektorp med tilhørende puff. Helt utrolig hvor mye finere og større loftstuen ble da panelen ble hvit.



Pynt i kjøkkenvinduet



Og et bilde fra sofa gruppen i stuen. Hvitt og sort er veldig flott sammen!

Jeg har flere bilder, men er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal stille inn for å kunne laste opp flere enn 5 bilder til et innlegg??

6 kommentarer:

Drømme verden min! | 29. desember 2009 kl. 23:16

Nydelig hjem!
Kan jo se hvor du har arvet det fra..;)

Ser ut til at dere har hatt en fin jul så langt, kos dere videre!

Godt nytt år:)

Klem

Jorid ♥ Noe på Hjertet | 30. desember 2009 kl. 01:06

Nydelig!

Ha en fin dag i morgen :)

Godt nytt år!
Klem J

Fru Fjeldhammer | 1. januar 2010 kl. 15:57

Godt nytt år til deg og dine! Gleder meg til å følge deg videre inn i 2010...

Klemmer i fleng!

det hvite hjerte | 1. januar 2010 kl. 17:07

Herlige bilder,
eplet faller ikke langt fra stammen ...!
Nydelig pute du fikk med bilde av lille tulla ... ♥
Godt Nytt År til deg ...!
Vi blogges videre i 2010 ...
klem
ann-christin

Funkisvilla - Camilla | 2. januar 2010 kl. 19:05

det vet jeg ikke. si fra hvis du finner det ut! Flott bilder! Krukkene fra LD har jeg selv! De er suupersøte! Godt Nyttår!!!

klem camilla

Anonym | 13. januar 2012 kl. 22:02

Heisann! Kjempefin blogg, og nydelige bilder. Inspirerer meg som snart skal til å pusse opp. Fine bilder fra Flekkerøya. Neste gang du er i nærheten må du ta turen til Mandal, hvor det snart skal åpnes ny interiørbutikk i andre etg av skobutikken i gågata i april! I tillegg er det flere andre gode interiørbutikker:) Et "must" for interiørinteresserte:)
hilsen ei fra Mandal:)

Legg inn en kommentar