Før bilder..


Slik ser det ut her hos meg på selveste lillejulaften. Det begynte med at prinsessa kastet opp på julefrokosten i barnehagen på mandag. Så da forsvant fri dagen min til å pleie henne. Og selvfølgelig så klarere jeg ikke å la være å kysse på henne:) Så i går ble det min tur! Jeg lå rett ut og måtte sende min kjære på butikken med den største handlelisten!



Så nå springer jeg rundt som en gal og rydder og vasker, for jul det må det bli uansett!
Jeg håper at etter bildene kommer før midnatt:)

4 kommentarer:

Idun.. | 23. desember 2009 kl. 11:53

huff da! Lykke til med julforberedelsene!! :)

god jul til deg og dine! *klem idun*

My home is my Castle - by Kari | 23. desember 2009 kl. 13:43

Off da...
God bedring til dere...

Vil få ønske deg og dine en riktig GOD JUL :)

Klem,Kari

pensjonat frua | 23. desember 2009 kl. 14:07

Lykke til og god bedring! ...og God jul!

Home By Virginia | 23. desember 2009 kl. 23:00

God bedring... :)

♥ Titter innom for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL ♥

Klemmer fra Malin Virginia

Legg inn en kommentar