Hvit jul på sørlandet



Vi har tatt oss turen til bestemor og bestefar på sørlandet. Her er alt idyllisk hvitt og i dag har solen vist seg fra en knallblå himmel. Vi har akt med akebrettet, stått på ski og spist god julemiddag. Min lillebror og hans kone kom også og vi har kost oss masse med den herlige lille jenta deres, helt nydelig liten:)



Dette er utsikten fra huset til mine foreldre. Ganske annerledes enn bilder fra en sommer dag i Juli. Helt fantastisk nydelig!



Hoveddøren til huset har skikkelig maritimt preg. I glasset er det motiv av en seilbåt



Bilder fra kjøkkenet, lyst og fint med detaljer i hvitt og sølv



Kjøkkenet er hvitt mens resten av huset er en perfekt blanding av hvitt og sort. Jeg skal vise dere flere bilder fra huset i morgen!

Nå kryper jeg ned i sofaen med et glass hvit vin og nyyyter feriedagen og gleder meg allerede til morgendagen!

4 kommentarer:

Cosmos | 29. desember 2009 kl. 05:58

Deilig med snø her på sørlandet.. Ikke ofte vi får oppleve hvit jul. Kos dere videre her sør

pensjonat frua | 29. desember 2009 kl. 10:15

Nydelig! Hvit jul er best ja :-) Nyt ferien du! Og så flott hus, gleder meg til fler bilder.

Liv | 29. desember 2009 kl. 11:33

Nydelige bilder! Og nydelig interiørbilder du viser frem :-)
Her er det også blå himmel og hvitt og fint, men det er jo i tillegg 15 kuldegrader, så vi holder oss helst inne :-)

Kos deg videre i romjulen :-)

My home is my Castle - by Kari | 29. desember 2009 kl. 22:44

Nydelige bilder, både utenfra og inni huset :))

Klem,Kari

Legg inn en kommentar