Litt jul i gangen..


Den store gangen har fått litt julestemmning med juletre og Misteltein. Jeg synes selv at jeg har vært veldig snill i år og har derfor bare et ønske til julenissen. " Alt jeg ønsker meg er å få male dette gulvet hvitt!" Hadde ikke det vært fint?


Er det noen som kjenner igjen denne stolen? Denne har jeg ofret lungene mine for at den skulle bli hvit. Jeg brukte hele 8 spraybokser! Og den kunne strengt tatt fått et strøk til, men slik som den ser ut nå så kan den kalles litt shabby chic:)


Misteltein hører julen til, så nå må vi nusse hele tiden når vi er i gangen!:)



Lysene på treet er fra Blomingville og er veldig søte. Men de er litt for ustødige til at jeg tør å tenne på dem!

Nå skal huset vaskes for helgen. Utrolig dårlig uvane jeg har fått. Jeg pynter først, blogger om hva jeg har pyntet, for så å bare ha det kjedelige, nemlig husvasken igjen! Er det bare meg??

7 kommentarer:

Emmas utsikt | 11. desember 2009 kl. 13:18

Flotte bilder, og gulvet hadde helt sikkert vært fint hvitt, men det er óg fint med noe som bryter av.

Psst - du mener vel mistel ikke amaryllis? ;)

Men uansett bra å nusse!

Ha en fin helg,
Emma

glad i hvitt | 11. desember 2009 kl. 14:05

Amaryllis er rettet til misteltein:)

MarnyAlice | 11. desember 2009 kl. 18:17

So fin gangen vart :) kanskje eg må ha meg eit lite juletre i min gang også.... :)

God helg :)

Klem M :)

Høvebakken | 11. desember 2009 kl. 18:34

Flotte bilder:)

Jorid ♥ Noe på Hjertet | 11. desember 2009 kl. 18:42

Så flott du har det :-) Inspirerende for en kjedelig gang her i høgbergstien!

Håper du får en flott helg, her har vi også tatt helgavasken!
Klem J

Therese fra huset med de rare i | 11. desember 2009 kl. 23:35

Så flott!! Synes gulvet var fint jeg, men hadde sikkert vært fint hvitt også!

Ha en flott helg!

pensjonat frua | 16. desember 2009 kl. 08:24

Så flott gang!! Her har jeg og noen gulv prosjekter :-) er veldig fint med hvitt gulv, men du hadde jo fint å lyst tre gulv og da. Vil hjerne følge deg videre !

Legg inn en kommentar