Min bloggekrok


Dette er kroken hvor jeg blogger, leser blader og koser meg meg foran tvn. ( koser meg enda mer nå siden den er hvit:)) Sjeselong, lampe og puter er fra Ikea. Siden vi har panel så har jeg brukt et lerret og feste sjablongen på.



Dette nydelige bakkebordet kjøpte jeg nå når jeg var hjemme på sørlandet. Jeg kjøpte det på en fantastisk butikk som heter Mosters hus. Butikken drives av to søte damer som virkelig vet å finne de fineste ting til butikken. Butikken ligger i Kirkeveien i Lyngdal, absolutt verdt en titt!
Jeg har også kjøpt en ny lysekrone til å ha over spisestua, den er helt utrolig nydelig og jeg kan ikke vente med å få den opp og ta bilder av den!

Ha en flott dag, her heies det på Norge!

7 kommentarer:

Hilde Heimdal | 7. desember 2009 kl. 14:15

Såååå koooselig tenker du koser deg i den kroken ja !!! :))))

Lene Christins verden | 7. desember 2009 kl. 14:55

Så fin... Jeg å ønsker meg en sånn... Men får vel vente til vi får større plass...
ha en fortsatt fin adventstid..
Klem fra meg

Linda | 7. desember 2009 kl. 15:06

Så koselig den kroken var. kunne også godt tenkt meg en slik, kanskje jeg får overta plassen som lekegrinden har nå, når den blir pakket bort:)
god adventstid til deg og dine:)
klem

Therese fra huset med de rare i | 7. desember 2009 kl. 20:08

ÅÅ for en nydelig bloggekrok!! Der kunne jeg lett sett for meg meg selv og. hehe...

Bomull | 7. desember 2009 kl. 20:23

Kan skjønne du koser deg der, var jo lekkert :)

HVIT PERLE | 7. desember 2009 kl. 23:27

Kjempekoselig bloggekrok:)
Klem Nina

Heims lille verdenshjørne | 10. desember 2009 kl. 00:03

Heihei:D ble bare nødt til å kommenetere siden jeg fant noen som var så nærme:D elsker også mosters hus, nydelig butikk, syntes det var så artig når jeg fant annonsen for dem i vakre hjem og interiør:D


Kjempe fin blogg du har, og en nydelig kosekrok, akkurat slik en jeg ønsker meg foran peisen;)

Silje

Legg inn en kommentar