Snart er peisen på plass:)


Etter flere måneders venting og utallige utsettelser fra fagfolk så er endelig peisen kommet opp i stuen. I morgen skal den bygges inn. Den er helt perfekt da den kan ses fra stuen og fra spisestuen på kjøkkenet som du ser her! Her ser dere også den nye lysekronen over spisestuen. Den skal henge litt lenger ned.



Peisen heter London og kommer fra Nordpeis. Jeg har satt inn et kubbelys for endelig å kunne forestille meg hvordan det blir!

Siden jeg jobbet natt i går så tok min kjære opp Greys for meg, så nå skal jeg krype godt ned i sofaen og kose meg! Ha en flott kveld alle sammen!

3 kommentarer:

Anne | 16. desember 2009 kl. 21:42

Nå var det en god stund siden jeg har vært inne hos deg...og jammen har det skjedd litt nytt hos deg :) Koselig med peis da...det vil nok gi dere ekstra god stemning i julen :) Kos deg med Grey's!

klem Anne

Emmas utsikt | 17. desember 2009 kl. 00:00

Det der kommer til å bli helt perfekt!

Anonym | 17. desember 2009 kl. 08:13

Hei Eli :)
Måtte jo inn og titte, og dere har jo fått det "superlekkert", du er utrolig flink :)

Håper dere har en fin førjulstid.

Klem Jeanette

Legg inn en kommentar