Året som gikk, del 4


November


Jeg kapitulerer og blir en Green Gate samler jeg også. De får sin plass på hyllene som pappa laget til meg!


Jeg pimper en halmbukk. Den får møte sin hvite skjebne og blir pyntet med silkebånd og en søt julekule. Vi gleder oss til jul og begynner å planlegge alt som må gjøres.

Desember


Jeg pynter opp bloggekroken min med et nytt Balkebord. Svibler og adventstake kommer i hus.


Jeg pynter gangen til jul.



Vi får ny lysekrone i gave fra svigerfar på Hamar. Vi feirer julaften hjemme og nyter juledagene. En tur til sørlandet rekker vi også hvor vi nyter hvit jul og masse god mat!
Nyttårsaften blir feiret med et flott vennepar hvor vi koser oss med Tapas og masse god vin!

Håper og tror at 2010 blir like flott!

6 kommentarer:

det hvite hjerte | 3. januar 2010 kl. 10:26

Nydelig måte å få fulgt
bloggen din på
masse herlige
bilder
og stemninger
herlig ... ♥
Ha en fin søndag ...!

Vibeke / Mammas Hus | 3. januar 2010 kl. 12:17

Så mye fint!

Godt nytt år, måtte det nye året bli minst like bra som det forrige.:)

Vibeke :)

Jakten på drømmehuset | 3. januar 2010 kl. 12:17

Hei:)
Fyrste gongen ej e innom her, tenkte ej måtte legge igjen ei helsing. Fin blogg med fine bilder:) Ha en fin søndag videre:)

Elis@beth | 3. januar 2010 kl. 15:26

Koselige bilder!! Liker så godt bloggekroken din-den ligner på min!!

Ha en deilig søndag!

Klem!

Liv | 4. januar 2010 kl. 12:34

Så fin oppsummering med utrolig vakre bilder. Du har det så lekkert! :-)
Jeg må fnise av "pimpingen" av julebukken, men jammen ble det lekkert det også :-)

Gleder meg til å følge deg videre, og ønsker deg en super dag! :-)

Elin Anita | 4. januar 2010 kl. 21:32

Koselig blogg du har....masse fint og se...har lagt meg som følger hos deg:)
ha en kos kveld
goKlem

Legg inn en kommentar