Bare man vil så får man alt til!


Vår nye Jensen seng er på plass. Den ble bært inn i gangen av tre store og sterke menn! Og videre bært inn på soverommet hvor den ble pakket ut og montert av bitte lille meg!!!

Å være interiørfrelst gjør at en kan flytte fjell bare en vil og en ser at det vil bli bra ! Hvem har ikke flyttet skap, sofaer og kommoder rundt i stuen bare fordi en fikk en ide om at det kanskje vill se finere ut akkurat der borte!



Det ble så fint og nå gleder jeg meg til å dekorere soverommet. Men først skal jeg ha min første natt i min nye seng med nytt og romantisk sengetøy:) Håper med dette at natten blir bedre enn de siste nettene, jeg har nemlig en liten prinsesse som hoster og hoster stakkars..

Ha en god natt alle sammen!

2 kommentarer:

Christel - Bakketun | 22. januar 2010 kl. 18:35

Håper første natten i ny seng gikk bra og at prinsessen sov hele natten i sin egen seng.

Helle | 22. januar 2010 kl. 21:37

Så flink du er! Utrolig hva man klarer alene bare en virkelig vil. Gleder meg til å se bilder av et ferdig dekorert soverom. God helg.

Legg inn en kommentar