Ikke hvite?


Jeg liker godt disse krusene fra Ikea. Jeg har dem i hvitt og rosa og de er herlige å drikke kaffe og te av! Da jeg kom hjem med de lyse rosa krusene kikket min kjære vurderende på meg og lurte på om jeg hadde sett at de var rosa? De er jo ikke hvite??:)Ok, jeg tar poenget!



I går kastet jeg ut julestjernene. Jeg kan ikke forstå hvorfor alle blomster jeg kjøper inn tar kvelden så fort jeg glemmer og vanne dem bare en gang? Mens julestjernene som med intensjon ikke har fått vann siden julaften står grønne og flotte i vinduskarmen? Hvorfor kan jeg ikke kaste dem før de visner, hvorfor må jeg prøve å ta livet av dem før jeg kaster dem? De ender jo opp i søpla uansett!

Har dere det også slik?

8 kommentarer:

det hvite hjerte | 17. januar 2010 kl. 16:02

vi har også 6 slike kurs fra ikea i kreme, hvitt & rosa, herlige til te, kaffe, latte, kakao m.m.
ingen julestjerner fikk komme over dørterselen her til jul så her var det bare svibler, og
de er like skjønne hele året syntes jeg, men nå er de byttet ut med liljer og nye orkideer ...!
ha en fin kveld!

aase | 17. januar 2010 kl. 16:51

Ser ut som jeg har stort behov for noen slike krus....de var lekre!! ikea neste uke kanskje..jeg må manne meg opp til det gitt!!

Julestjerner skal ut første uka i januar uansett stand de gitt....

Anettes drøm | 17. januar 2010 kl. 17:06

Kjempe lekre de rosa krusene!! Deilig med litt rosa etter julen :-) Her i huset har vi ikke hatt julestjerne, men jeg husker fra tidligere at det var veeeeldig vanskelig å ta liv av de... Kast de du så blir du kvitt de ;-).

Ha en flott søndagskveld!

Klem Anette

Hjemmekjær | 17. januar 2010 kl. 19:54

Hei!
Så koselig at du tittet innom min blogg:)
Jeg har det slik når det gjelder blomster, at jeg klarer nesten ikke å holde NOEN fine.... De dør temmelig fort! SELV om jeg av og til legger flid i å passe på dem... Altså; ikke grønne fingre!;)

pensjonat frua | 17. januar 2010 kl. 23:56

he he!!!jeg har og ei julestjerne jeg ikke klarer å ta liv av, men hun er rosa....
De krusene var nydelige, merker jeg og begynner å få litt rosa dilla, er rosa både her og der! Mulig jeg må en tur på ikea og kjøpe nye krus.....

Lottas Himmelrom | 18. januar 2010 kl. 00:05

Ah lekkert.. Visste ikke de hadde de på Ikea...Må jeg enda en tur;)
God mandag til deg:)
Klem

MY HOME | 18. januar 2010 kl. 00:15

Hei!

Så lekkert med hvitt! Flotte bilder!

Hilsen Christel

lovecountrychabbychicstyle | 18. januar 2010 kl. 12:58

nydelige krus!!

ha ei flott uke

klem Lillan

Legg inn en kommentar