Kisten er på plass


Endelig har kisten funnet sin rette plass. den har stått en stund i gangen, men jeg var ikke helt fornøyd med plasseringen. Så i går fikk jeg lurt håndverkeren ( som fremdeles jobber med walk inn clouset vårt) til å bære den opp i stuen sammen med meg. Min kjære har nemlig reist på langtur til Japan for å stå alpint offpist i de største fjellene, heldige han:) og snille meg! I morgen skal jeg utnytte håndverkeren til å henge opp to lysekroner på soverommet, det er bare å smile fint:)
Lykten som står på kisten er en større versjon enn den jeg har som gave i min Give away. Har du lyst til å delta så trykk her



Kisten kunne gjerne hatt et strøk maling til, men det ble plutselig veldig kaldt og stå i garasjen og male! Planen er at Annabell sin lekegrind skal bort for alltid ( tar jo hele plassen i stua) og kisten skal brukes til oppbevaring av leker!

Jeg vil også benytte anledningen til å gratulere Jorid med bloggen " Noe på hjertet " og hennes Anders med den nyfødte prinsessa:) Utrolig hvordan man kan gå og tenke på og bry seg om en person som man aldri har møtt! Kos dere og nyt tiden!

3 kommentarer:

Elis@beth | 16. januar 2010 kl. 16:47

Så fin kiste-og herrlig mann du har i hus nå-hihi!!

Ha en flott helg!

Kos deg!

Elis@beth | 17. januar 2010 kl. 09:29

Heisann Eli.
Sitter her en søndagsmorgen og oppdager nye og fantastiske blogger. Spennende og morsomt å oppdage blogger til mennesker jeg kjenner fra gamle Lyngdals-tider! Det er virkelig en nydelig blogg du har, og jeg ser at du har et utrolig flott hjem innredet med omtanke og god smak! Jeg besøker nok igjen, for her var masse inpirasjon å hente! Elisabeth

det hvite hjerte | 17. januar 2010 kl. 12:37

Nydelig kiste Eli :)
Smart å rydde bort leker i den når kvelden kommer og Annabell skal i seng, ute av synet og veldig smart møbel samtidig som den var utrolig flott ...!
klem til deg

Legg inn en kommentar