Konkurranse hos meg!



Denne flotte lykten kan bli din! Jeg har i dag rundet 30 000 besøk siden April og har lyst til å si tusen takk til dere som titter innom, dere som følger meg fast og dere som alltid legger igjen søte og hyggelige kommentarer!

Reglene er som vanlig

1 Lodd: legg igjen en kommentar under innlegget
2 Lodd : Legg deg til som følger og legg igjen kommentar under innlegget
3 Lodd: Samme som de to øverste pluss at du linker til konkurransen
( Skriv hvor mange lodd i kommentaren din )

Trekning blir 1 Februar!

63 kommentarer:

Eva W. | 13. januar 2010 kl. 21:31

Hei! Først: gratulerer med så mange besøk! Jeg liker bloggen din kjempegodt! Likte gaven din også veldig godt, så den vil jeg gjerne vinne! :) ( 1 lodd )

Anette Willemine | 13. januar 2010 kl. 23:54

Hei Eli Anna! Er inne på den fine bloggen din for første gang. Her var det mye bra inspirasjon!

Legger meg til som følger! Du er velkommen inn til meg også.

Gratulerer så mye med antall visninger på siden din. Jeg blir gjerne med på giwe away!

Hilsen
Anette Willemine

Anonym | 14. januar 2010 kl. 00:11

Hei.
Gratulerer med så mange besøkende :)
Veldig fin blogg du har også...
Er gjerne med på din giwe away ( 1LODD )
Ha en god natt.
Klem Lena U

Liv | 14. januar 2010 kl. 01:20

Her kom jeg på besøk for å ønske deg lykke til i min Give Away, og så har du en selv, men den nydelige premien?
Jeg er med tvert, jeg tar gjerne 3 lodd, og har linket og er jo følger fra før :-)

Ha en fin natt :-)

Anonym | 14. januar 2010 kl. 22:27

Hei,
Skjønner godt at du har hatt så mange besøk. Det er en utrolig inspirerende blogg du har, og jeg er innom her ukentlig for å titte. :)
Jeg er helt ny i denne blogge-verden. Har ingen egen blogg, og følger ingen fast. Har bare noen blogger som bokmerker på pc'en. Så det blir et lodd på meg.
Og premien er flott. Heldig er den som vinner.

Klem fra Linda

Home By Virginia | 16. januar 2010 kl. 13:16

Heisann :)

Gratulerer med så mange besøkende... Ikke så rart da du har en kjempe flott blogg... :)

Jeg blir gjerne med i trekningen din og tar 3 lodd... ;)

*Ha en fortsatt fin helg*

Klemmer fra Malin Virginia

Havets Datter | 16. januar 2010 kl. 14:44

3 lodd på meg takk ;)
Ha en super duper lørdag!!
Klem K

MarnyAlice | 16. januar 2010 kl. 15:59

Eg er med :o)
3 lodd til meg :)

Klem M :)

Smula | 16. januar 2010 kl. 16:33

Jeg er med! Kjempefin lykt - håpe håpe..
Tre lodd på meg ;o)
Klem fra Smula

Elis@beth | 16. januar 2010 kl. 16:49

ÅÅ jeg vil være med!!! Herrlig premie! 2 lodd på meg-kommentar og følger gjør jeg fra før!

Klem!

Christine | 16. januar 2010 kl. 17:33

Gratulerer så mye med så mange besøkende, du har en utrolig fin og inspirerende blogg. Har fulgt deg snart et halv år, og gleder meg alltid over dine kreative innlegg. Har også lagt en link til konkurransen din på bloggen min (dvs. 3 lodd på meg). Ønsker deg en super helg! Klem Christine

Ellemeller | 16. januar 2010 kl. 17:43

Lykta var kjempefin, eg vil vere med og tek eit lodd;)

Åshild | 17. januar 2010 kl. 15:08

Hei:o)
Vil gjerne bli med.
2 lodd, kommentar og følger:D

Trine | 17. januar 2010 kl. 16:05
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Trine | 17. januar 2010 kl. 16:10

Æ prøve mæ igjen :)
Kjempeflott blogg :) og æ vil veldi gjerne være me på konkurransen din :)
2 lodd på mæ, da æ har meldt mæ opp som følger :)

Anettes drøm | 17. januar 2010 kl. 17:10

Så gøy med så mange på besøk! Bloggen din er flott og jeg er stadig innom. Tar 3 lodd og prøver lykken.

Klem Anette

hjem hos linda | 17. januar 2010 kl. 20:19

Hei du!
Første gang jeg er her inne men ikke siste for jeg la meg til som følger av den flotte bloggen din!!
2 lodd på meg!!
Klæm Linda

solglimt | 17. januar 2010 kl. 21:30

Gratulerer med så mange besøkande! Eg vert med på trekninga di og tar gjerne 3 lodd!! Du er velkommen til å delta i mi trekning, hvis du vil! Ha ei fin veke!

Kirsebær | 17. januar 2010 kl. 21:30

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen om den flotte lykten, så jeg tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

Ønsker deg en riktig fin januaruke!

The Créme House | 18. januar 2010 kl. 00:50

Hei - jeg melder meg på og trekker et lodd, jeg! ha en fin uke! Klem fra Gro!

Benedicte | 18. januar 2010 kl. 01:11

Hei. Koselig og gog blogg :-)

Benedicte
(www.lovencuriosity.blogspot.com)

cathrissico | 18. januar 2010 kl. 09:10

Gratulera med alle besøka, for ein flott heim du har!
Catharina
c-than@online.no

HVIT PERLE | 18. januar 2010 kl. 18:46

Grattis med alle besøka:)
Eg blir med,2 lodd:)Kjempefin premie:)
Ha en fin kveld
Klem Nina

Har en drøm... | 18. januar 2010 kl. 19:19

Så koselig med så mange besøk! Og for en flott lykt, jeg er med:o))

Tar 3 lodd, takk!

Klem fra Line

Jenta fra Vornese | 18. januar 2010 kl. 20:24

Gratulerer med mange besøkende :)
Den lykten er jammen meg fin ! Jeg vil gjæerne ha ett lodd i håp om å vinne den:)
..Gina..

Jannes lille sted | 19. januar 2010 kl. 11:32

Gratuleer så masse med så mange besøk! Jeg er stadig innom å kikker på bloggen din, men dessverre dårlig til å kommentere.
Nydelig blogg du har!
Tar gjerne et lodd jeg:)
Klem Janne Merethe

Godt Isolert/Victoria | 19. januar 2010 kl. 12:49

Jeg er med! :)

blåklokke | 19. januar 2010 kl. 16:12

Å(*o*)denne var fin. Har meldt meg som følger, og no skriv eg:))
Flott blogg du har:)
Forstår godt du har så mange som tittar innom(*o*)Ha ein fin dag

Lisbeth | 20. januar 2010 kl. 00:08

Hei.
Første gangen på din side,blir ikke siste. Ser kjempespennende ut så denne vil jeg følge videre;) Gleder meg!!Lagt til favoritter;)) 2 lodd;)

Hverdagslykke | 20. januar 2010 kl. 19:13

Heisann=)

Fin blogg du har! Jeg eeeelsker hvitt=) her er alle møblene hvite, så blir det heller litt farger på puter, blomster og duker innimellom;)
Hiver meg på med 3 lodd jeg!

Ha en suuper kveld=)

Klem

Helle | 20. januar 2010 kl. 23:53

Du har en fantastisk flott blogg. Liker stilen din veldig godt! Jeg tar 2 lodd og håper jeg er den heldige. Helle

Jeanette | 21. januar 2010 kl. 06:50

hei hei!! Flott blogg du har:-)

Jeg blir gjerne med på trekningen!!

3 lodd på meg:-)

kelm Jeanette

Mona Christin | 22. januar 2010 kl. 08:02

Hei.

Så moro med giveaway og flott premie.

Jeg takker for 3 lodd.

Klem fra Mona C♥

- Rebekka Fj. Mæla - | 23. januar 2010 kl. 00:59

Heisann :)

Så flott blogg du har altså! Og GiveAway er jo bare kjempe moro!! :) Flott premie også - jeg er med og har nå gjort alle tingene og håper på det beste!

PS! Linken til konkurransen din ligger på bloggen min på venstre side under konkurranser!

Ha en GOD helg videre :)

Klem Rebekka Mæla
www.frumaela.blogspot.com

Maya | 23. januar 2010 kl. 22:07

Så fin blogg du har! Masse herlig inspirasjon :o) Jeg tar gjerne to lodd.

Violetta | 23. januar 2010 kl. 22:21

Jeg klarer ikke hoppe over en konkurranse jeg, så klart jeg må være med på din også! :) Gratulerer så mye med en flott blogg og kjempemange besøkende! Gøy! :) 2 lodd på meg takk!

babsy | 23. januar 2010 kl. 23:35

Hei på deg, har koset meg på bloggen din og har utrolig lyst og være med på denne konkuransen her ... nydelig flott premie du hadde valgt også. ( 1 lodd )

øanker deg en kjempeflotte helg.

Idøsset | 24. januar 2010 kl. 09:25

Hei.
Kjempeflott lykt. Er selv ny i bloggverden, og legger deg mer enn gjerne inn i blogglista mi og følger deg. ( 2 lodd)
Ta gjene en titt hos meg å.
God helg videre.
Ingunn Idøsset

Lykkehjemmet | 24. januar 2010 kl. 18:39

Hei!!
Nok en nykommer.... Jeg legger meg gjerne til som følger,så to lodd på meg. Aner ikke hvordan jeg linker,det skulle jeg gjerne fått en forklaring på!!
Flott blogg du har!!
Klem Mona

Anonym | 25. januar 2010 kl. 00:32

Hei :)))

Vakkert hjem og nydelig blogg :))
Lykten frista meg !!!
Tar 1 lodd :)))

Ingrid

Troen og Haapet | 25. januar 2010 kl. 07:25

For en flott premie!! Jeg er med og krysser fingre og tær!
3 lodd på meg;)
Klem

Cecilia | 25. januar 2010 kl. 12:15

Jag vill jättegärna vara med! =)
Ha en fin dag!
Kram

Et puslespill | 25. januar 2010 kl. 16:11

Nå har jeg lagt meg inn som følger, etter å ha skrollet meg gjennom den koselige bloggen din. :)
Blir gjerne med! :)

babsy | 25. januar 2010 kl. 18:00

Hei på deg, som ny i denne interiør blogg verden så skulle jeg gjerne få lov til og like til den flotte bloggen din ?? Og jeg vil mer en gjerne være med på den flotte konkuransen du har.

Store klem fra Babsy

Karin / Livsluft | 25. januar 2010 kl. 20:28

Hejsan!
Grattis till såå många besökare!Vilken underbar framgång du haft i bloggandet. Du har ju också en väldigt fin och vacker blogg.
Jag är gärna med i din GiveAway och drar 2 lotter. Länkar med bilden i min blogg.Jag har lykt-dille och älskar vita lyktor. Denna är bara så fin. Nu får jag hoppas på tur.
Ha en god fortsättning på veckan, och med ditt bloggande!
/Kram Karin

Heidi`s hvite perle | 25. januar 2010 kl. 21:30

Hei!
Jeg vil bli med! 2 lodd for meg:)
Flott blogg du har, dette er moro vettu!
Titt innom min giveaway hvis du har lyst også.
Klem Heidi

Lynetmor | 25. januar 2010 kl. 22:08

Hei, så spennende! Tar tre lodd jeg :-)

rule | 26. januar 2010 kl. 09:47

Hei! Kom tilfeldigvis inn på den fine bloggen din...og det blir ikke den siste...for jeg vil gjerne følge deg videre:-)2 lodd på meg:-)
Nydelig premie!!

Benedicte | 26. januar 2010 kl. 13:19

Jeg vil være med;-) 2 lodd, har blitt følger.

Lisbeth L. | 26. januar 2010 kl. 14:56

Kjempefin blogg, masse inspirasjonsbilder her :)

Gunilla | 27. januar 2010 kl. 17:17

Vilken härlig blogg och en fin utlottning ochså.
Den lyktan skulle jag gärna vilja vinna men det vill ju alla andra ochså:o)
Jag hoppas verkligen på en riktig lycka och tur.
Jag är följare av din blogg och länkar ochså
=3 lotter.

Ha det riktigt gott
Gunilla

Ninas Interiør | 27. januar 2010 kl. 21:03

Hei på deg! Så fin blogg! Første gang jeg titter innom. Vil gjerne være med på giveaway, og tar 3 lodd:)

Ha en fin kveld! Nina

aase | 27. januar 2010 kl. 22:02

Oj oj, det var i sist liten, emn jeg slenger meg med jeg!!! Ble 2 lodd da!!

Gry | 28. januar 2010 kl. 13:41

Hei! Jeg vil gjerne være med på trekning og tar 3 lodd! :)
Hilsen Gry

Vigdis Margrethe | 28. januar 2010 kl. 15:59

Jeg vil gjerne bli med i trekningen din.

Cecilia | 28. januar 2010 kl. 22:09

Hei og gratulerer, tar to lodd jeg.

så da er det bare å krysse fingre og tær...

Ha en fortsatt fin kveld

Gurimalla! | 29. januar 2010 kl. 12:32

Hei! Jeg blir gjerne med i konkurransen.

Ingrid | 29. januar 2010 kl. 15:19

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med.. :) Ett lodd til meg da.

HildeP. | 29. januar 2010 kl. 18:49

Heisan!
Så koselig du ville bli med på min give away! jeg blir gjerne med på din også, og trekker 2 lodd. Nydelig lykt!!! : ) Ønsker deg flott helg!

- Hilde

Kristina | 30. januar 2010 kl. 02:36

Gratulerer med så mange besøk:) Kjempefin blogg!

Er gjerne med, 2 lodd,følger deg også:)

Herr og fru Aunegård | 31. januar 2010 kl. 21:32

Åjj så mange besøk på så kort tid, så koselig -gratulerer. Tar 3 lodd og krysser fingrene:)

Klem Helen | 1. februar 2010 kl. 19:32

wow, gratulerer så mye med så mange besøkende, skjønner godt det med denne kjekke bloggen. Legger meg samtidig til som følger (har nylig opprettet egen blogg, men har følgt deg uten å være følger en god stund nå), det blir vel 2 lodd på meg

Sissel Olin | 4. februar 2010 kl. 13:04

Gratulerer med så mange besøkende!!:)
Lykten var kjempe flott, så denne give awayen blir jeg gjerne med på! Satser på tre lodd jeg:)
Ønsker deg en fin dag!
Klem Sissel Olin

Legg inn en kommentar