Nye skuffer


Jeg fikk tak i denne på salg på Mols. Den var uten knotter slik at jeg måtte kjøpe de utenom, men da fikk jeg jo velge de jeg ville ha selv:) Den passet perfekt på badet hvor den blir oppholdsplass for smykker og div. Den er fra IB Laursen.



Synes knottene var veldig fine. Selvfølgelig så tenkte jeg ikke på at skruene til knottene var alt for lange og påregnet noe tykkere materiell. Men jeg fikk snekkeren til å kutte alle skruene og skru alle knottene på:) Også hang han opp begge lysekronene på soverommet noe som ble utrolig fint! ( han hang også opp en hylle i stuen ) Soverommet blir helt perfekt og jeg kan ikke vente med å bli ferdig og vise bilder! Minner om konkurransen

Ha en strålende fredagskveld!

3 kommentarer:

Lisa | 22. januar 2010 kl. 22:42

Kjempefin og praktisk kommode:-)

God helg!

Elis@beth | 23. januar 2010 kl. 00:33

Så fin den var! Alltid kjekt med mer oppbevaringsplass!!

Ha en fin helg!

Klem!

Lottas Himmelrom | 23. januar 2010 kl. 01:01

Ah kjempe lekker..Og så smart da:9
Klemmer

Legg inn en kommentar