Nytt romantisk soverom i sikte



Vi har kjøpt oss en ny seng til soverommet. Siden vi har pusset opp soverommet slik at alt er hvit så har jeg lyst til å innrede i en litt mer romantisk stil. Jeg har handlet inn et nytt sengetøy fra Linnen som er hvitt med blondekanter.

Drømmen er en seng med hvitt stort sengeteppe, helst flere i lag på lag sammen med mange hvite puter. Det er utrolig fint, men fungerer det i praksis? Jeg ser for meg å re opp sengen med alle putene hver morgen for så å bruke lang tid på å fjerne dem igjen på kvelden når man er stuptrøtt!! Uansett så blir den hvertfall redd ordentlig opp når det skal tas bilde og blogges om:)


8 kommentarer:

salige lavendel | 6. januar 2010 kl. 22:02

Jeg begynte med flere puter oppå sengeteppet - men nå er det bare to igjen, hehe. Man blir lei av puterydding etter et par uker tror jeg. Men pent er det!

Fire Hjerter | 6. januar 2010 kl. 22:14

Ja pent er det og det egner seg godt på bilde men jeg tror nok at man blir litt lei av all oppredningen etter en stund. Men ett par puter greier man vel :)

Høvebakken | 6. januar 2010 kl. 22:33

Gleder meg til å se bilder:)

Ann Helen | 7. januar 2010 kl. 09:56

Eg har fast rutine på og re opp senga med puter og sengeteppe, men står min kjære opp sist så ligger det det strødd utover gulvet.. Men det er nok med at man bare for ta et par fine bilder ;)

Linda | 7. januar 2010 kl. 14:27

Vi har det så kaldt på soverommet vårres at når jeg står opp på morgene er det bare å komme seg fortest mulig ut av rommet:) hehe... Men det er fint og deilig å komme til oppreid seng og så ser det mye bedre ut med sengeteppe og puter når det skal taes bilder:)
klem

Åpent hus | 7. januar 2010 kl. 14:40

lovely. dette så utrolig innbydende og delikat ut. elsker det lyst og rolig og enkelt på soverommet. ah!

Heims lille verdenshjørne | 7. januar 2010 kl. 16:04

Nydelig:D

Veldig kosli blogg du har:) Legger deg til i min bloggeliste så jeg kan følge deg i 2010 også:D:D

Silje

Made in heaven | 8. januar 2010 kl. 18:41

Skulle gjerne hatt en Zara home butikk her i nærheten. Det er jo så mye lekkert! Flott blogg du har forresten.

Legg inn en kommentar