puff daddys storebror


Dette er puffen som jeg ( kremt svigermor ) Har holdt på med en god stund. Vi bestemte oss for å prøve å doble oppskriften. Og her er resultatet og jeg tror neppe at den kan kalles puff daddys baby da jeg har puttet hele tre dyner oppi! Jeg holder på å strikke en i normal størrelse også, men det tar litt tid med meg:)

I bakgrunnen kan du se peisen som endelig ble kledd inne og satt på plass. Det mangeler bare bekledning for å få den hvit. Planen er hvite fliser eller hvitt glass? Tror det blir fint!



Ellers så savner vi mannen i vårt liv som lever sine glade dager i Japan på skiferie. 15 dager er leeenge uten! Minner om konkurransen min!

2 kommentarer:

det hvite hjerte | 20. januar 2010 kl. 22:20

Åh, så fin puff...
knalltøff, jammen er du heldig som har
så flink og snill svigermor,
gleder meg til å se din også...!
Gid jeg klarte noe lignende, men
det er nok ikke verdt å prøve på ...!
Ha en fin kveld som gressenke :)
klem til deg

Anettes drøm | 21. januar 2010 kl. 14:58

Den ble lekker! Tror jeg får montere min Puff Daddy. Har strikket den i grå, men siden den helst ikke bør stå på parkett med gulvvarme under så har jeg ikke fått surret meg til å montere den ferdig. Men jeg får skjerpe meg! Så den dukker plutselig opp på bloggen min ;-)
Ha en fin torsdag.
Klem Anette

Legg inn en kommentar