Detaljer fra gjesterommet



Lysekronen er den samme som vi har på hovedsoverommet.


Stol som jeg har fått av mamma på sørlandet og som jeg har malt hvit. Ved siden av står den utrolig fine blomsterpotten som er laget av papp og kjøpt på Hilmers hus. Dette er et bilde tatt i sommer da det var massevis av sol.


Et hjerte pynter opp i vinduet. Jeg skulle også ha vist bilde av sengen men den er for tiden oppholdssted for to store madrasser som tilhørte vår gamle seng.

Denne og neste uke er fylt opp med masse jobbing, men jeg skal nok prøve og få inn et par innlegg. Ha en flott kveld!

11 kommentarer:

MarnyAlice | 10. februar 2010 kl. 19:56

Fint med lysekroner☺ Det lurer eg også på å ha på gjesterommet..og i gangen, men veit ikkje kor praktisk det er mtp lys, sia det ikkje er vindu der..
Men utruleg lekkert er det☺

Klem M ♥

M | 10. februar 2010 kl. 20:03

Nudelig!
Klem,M

HVIT PERLE | 10. februar 2010 kl. 20:08

Herlig gjesterom:)Nydelige dataljar:)
Ha en fin kveld
Klem Nina

Monica | 10. februar 2010 kl. 20:31

Kjempeflott gjesterom du har!

Ha en fin kveld!

lillelise | 10. februar 2010 kl. 21:15

Hei!
Så fint gjesterom! Flott lysekrone
Ha en fortsatt fin kveld

Hvit Villa | 10. februar 2010 kl. 21:24

Så fin stol! Den likte jeg kjempegodt! HA en fin kveld :-)

Vivian | 10. februar 2010 kl. 22:04

Hei.

Utrolig flott blogg du har.
Og et kjempefint hjem (Har kikket på alle bildene:)
Her var masse inspirasjon.

Her kommer jeg gjerne tilbake. Jeg legger meg til som følger :)

Ønsker deg en fin kveld
Klem Vivian (også fra det blide sørland)

Camilla | 11. februar 2010 kl. 16:23

For en utrolig fin lyskrone!:) Kjempe fin blogg du har også! Jeg er en litt ny blogger, og kommer gjerne tilbake hit for inspirasjon:)
camilla (fra det blide sørlandet jeg og.. hehe)

Liv | 12. februar 2010 kl. 00:07

Helt nydelig!
Jeg rett og slett elsker lysekronen! :-)

pensjonat frua | 14. februar 2010 kl. 20:50

Nydelig med lysekrone på gjesterommet, så flott å være gjest hos deg! Ha en hjertelig kveld!

Anette | 15. februar 2010 kl. 20:09

For en utrolig flott blogg!! Har lest mange mnd. tilbake og kan ikke finne noe jeg ikke likte!:)

Har akkurat kjøpt meg ny leilighet og surfer litt rundt i blogglandia for å hente inspirasjon!Og her var det jaggu mye!Jeg legger til på blogglisten min jeg hvis det ikke gjør noe?

Titt gjerne innom min blogg også;)
oliveroganette.blogspot.com

Legg inn en kommentar