Siste finish



Da det er maling som foregår hos oss denne helgen så legger jeg ut et bilde av kjøkkenet som ble tatt i sommer. Vi er veldig godt fornøyd med det, men vurderer og kanskje få en rad med skap til i høyden slik at det når taket og en slipper alt støvet.

Vi maler lister og panel på soverommet og begynner og se enden på hele prosjektet. Mangler bare siste finish med hvite glassfronter på skuffene som er min kjære sin jobb!

Men nå er det snart pause med hjemmelaget Pizza og Grand prix:)

5 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden | 6. februar 2010 kl. 18:44

Støv er ikke noe å ha på. Bare ikke få det på hjernen;) praktisk med skap på toppen er det også.
Lykke til med videre maleprosjekt
og god helg til deg.
:)

SivJ | 6. februar 2010 kl. 18:54

Lekkert:) Jeg drømmer om nytt kjøkken, likte godt ditt.. Er ening med deg ar det er praktisk med skap som ikke samler støv..
Lykke til med videre malearbeid..
Ha en strålende helg :)

LiSa | 6. februar 2010 kl. 20:09

Vi planlegger nytt kjøkken.. Og vi vurderer skap helt opp til taket. Gleder meg å få se resultatet av soverommet:)
ønsker deg en fin kveld!

klem

Liv | 8. februar 2010 kl. 20:57

å så vakkert kjøkkenet ditt ser ut! Hvitt, rent og delikat :-)

Jeg ville bare få si tusen, tusen takk for den utrolig nydelige premien jeg har fått! Jeg ble så glad, så jeg har laget et innlegg om den på bloggen :-)

Stor klem til deg!

små og store drømmer | 10. februar 2010 kl. 20:40

Elsker kjøkkenet deres. Hvor er et fra?

Gleder meg til enda flere bilder :) :)

Legg inn en kommentar