Vinneren er trukket!


Denne søte lykte er det snart noen som får i posten. Først vil jeg si tusen takk for fine kommentarer om bloggen min og ikke minst takk for at dere ville være med på min første konkurranse. Det blir mange flere!:)


det tok sin tid og skrive alle loddene. Og svigerfar fikk den store jobben med å plukke ut vinneren. Og jeg syntes at han gjorde en god jobb!



Vinneren ble den søte jenta bak bloggen Livs Rom. Hun legger alltid igjen søte kommentarter hos meg. Det spesielt gøy at det var henne da jeg vant på hennes giwe away forrige uke!

Ha en flott dag alle dere fine bloggedamer der ute!

7 kommentarer:

aase | 2. februar 2010 kl. 11:40

Så morsomt da, gratulerer til den heldige damen!!

ninabakke | 2. februar 2010 kl. 11:48

Gratulerer!

Liv | 2. februar 2010 kl. 12:12

Nei men er det mulig?? Var jeg så heldig? Herregud, og jeg som pleier å si til alle at jeg aldri har vinnerlykke!

Og for en vakker premie jeg har vunnet. Jeg er kjempeglad! :-))

Tusen takk! Ønsker deg en super dag!

*tralala*

Herr og fru Aunegård | 2. februar 2010 kl. 15:57

Morsomt at noen som ofte er innom vinner. Gratulerer så mye til vinneren.

Klem Helen | 2. februar 2010 kl. 16:22

gratulerer til den heldige vinneren, lykta var kjempelekker :-)

Jenta fra Vornese | 16. februar 2010 kl. 23:26

Gratulerer :)

åshilds villa | 1. mars 2010 kl. 20:40

kjmpe lekker blogg,elsker åsså den hvite stilen,blir aldri lei av den..klemm åshild

Legg inn en kommentar