Et kjempe funn!



Dette flotte drivhuset i glass fant jeg på Mega av alle ting. Det var to størrelser og jeg fikk med meg begge to. Jeg klarte aldri og bestemme meg for hvilken str jeg syntes var finest! Dette er det største og til en billig penge.



Når jeg kommer hjem til Nesøya skal jeg pynte med perleblomster eller påskeliljer også skal det få pynte opp i vinduskroken sånn som her.





Utrolig godt fornøyd med kuppet mitt, så dere som har Mega i nærheten, løp og kjøp!

Ha en flott dag og nyt all den positive energien fra sola som skinner!

12 kommentarer:

Emmas utsikt | 3. mars 2010 kl. 12:09

Nei men så fint! Hadde man bare hatt plass til alle søte ting da...

Janne Lillian ♥ | 3. mars 2010 kl. 12:36

Det var kjempefint!! Synd det ikke er mega her.. tror jeg iallefall da (Kristiansand??)

Ha en strålende dag ♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 3. mars 2010 kl. 13:11

Mega??!! Jøss!! Vi har Mega her so spørst om eg må ta turen dit!! Takk for tipset!! Var kjempefint!!

Klem M☻

tuttsverden.wordpress.com | 3. mars 2010 kl. 13:29

nydelig:)
coop mega? kan jeg spørre hva prisen var?

Lykkehjemmet | 3. mars 2010 kl. 18:25

Så flott den var!! Vi har ikke mega her:(
Skulle gjerne hatt en sånn!!
Den var veldig koselig!!
Klem Mona

Anita S Home and Wine | 3. mars 2010 kl. 19:41

Nå ble jeg lei meg for at det ikke er en mega butikk her hvor jeg bor. disse var kjempe fine. klem anita

Camilla | 3. mars 2010 kl. 19:47

Jøss så fin den var!:) utrolig søt! Ingen Mega i nærheten her(arendal)..:(

Ha en fin kveld videre:)

Anonym | 3. mars 2010 kl. 20:13

Hei. Jeg falt veldig for ditt Mega kupp. Vært innom en Mega matbutikk i dag, men de hadde ikke sånne. Er det stormarked du mener?

glad i hvitt | 3. mars 2010 kl. 21:50

Hei alle sammen! Den kostet 298 kroner, og jeg fikk tak i den på Mega i Lyngdal. Den sto sammen med blomstene. Det er ikke sikkert at dette er noe alle mega butikker tar inn, kanskje akkurat denne butikken tok den inn fra sin blomster leverandør?? det står ikke noe leverandør navn på den desverre!Klem fra Eli

Bomull | 4. mars 2010 kl. 21:32

Den var supersøt!!! :)

MinLilleInteriøHule | 11. mars 2010 kl. 10:13

så flott da.har faktisk sett på disse her også.tror jeg må få tak i ett.
har en award liggende på blogen min til deg.hent den hvis du vil:)klem

Livs Lyst | 11. mars 2010 kl. 19:03

Så koselig drivhus. Her kan du bare drive frem i hytt og gevær og se skjønne planter vokse frem!
Så koselig!

Hilsen Liv

Legg inn en kommentar