Hyllen i stuen eller hylla i stua...


Hyllen fra IB Lausen har fått litt mer pynt nå enn første gang jeg viste den på bloggen. Jeg er ikke så veldig flink med åpne hyller, men jeg prøver meg stadig frem. Jeg fikk tips om å ha en henge blomst og det har jeg fått tak i. Boksene er fra GG og lys lyktene fra Miljøgården.

Jeg liker hyllen veldig godt og kunne gjerne tenke meg enda flere møbler fra dem, må bare finne plassen og pengene først:)



Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg hadde vært ute og handlet meg nye blomsterpotter like som den jeg fikk av mine foreldre. De passer veldig godt inn hos meg og jeg er godt fornøyd med dem. De har jo blitt flyttet frem og tilbake veldig mange ganger, men slik er det jo alltid hos meg før jeg finner det perfekte sted!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar