Jeg ønsker meg flere hyller..


Slik ser kjøkkenhyllene ut i kveld. Blanding av arvegods, GG og litt Ikea. Dette er den eneste plassen hvor jeg kan plassere ting på kjøkkenet så her er det ofte forandringer. På vårt kjøkken har vi ingen benker eller hyller, kun høyskap og en kjøkkenøy.



Det hvite settet med bokser for kaffe, te, salt og pepper fikk jeg tak i på Mosters hus da jeg var hjemme en tur. Det finnes masse annet i samme serie som f.eks kopper og brødboks. Det passet fint på hyllen her så kanskje jeg begynner å samle litt på serien. Problemet er bare hvor jeg kan plassere det. Men jeg har kanskje en ide, mulig en hylle over vinduet ved spisestuen. Jeg skal ta bilde av det i morgen så skal dere få komme med synspunkter:)

Ha en flott kveld, og tenk det er snart helg igjen!

10 kommentarer:

Hilde Heimdal | 24. mars 2010 kl. 20:25

å sååå kooooselig :o)

fru Pink | 24. mars 2010 kl. 20:33

Neimen, der er lattekoppene, jo! :)) Takk for tips!
SØT hylle! :)

Hanne | 24. mars 2010 kl. 20:42

Fant tilfeldigvis bloggen din, og ser at du har virkelig et nydelig hjem! :-) God inspirasjon for en annen jente som også er veldig glad i hvitt! Er litt misunnelig på den gamle vekten din også ;-) Stikk gjerne innom bloggen min, og gi meg noen tips!

Anno1925 | 24. mars 2010 kl. 21:04

Det var en koselig hyllekrok du hadde der.
Nydelig blogg du har!

Mitt Blogglandia | 24. mars 2010 kl. 22:10

Kjempe fint!
Nå husker jeg at jeg også har en sånn vekt! Men hvor? Må nok grave meg gjennom noen esker i kjelleren og se hva jeg kan finne!
Fin blogg!

Lykkehjemmet | 24. mars 2010 kl. 22:47

Det var jo flotte hyller da:) med masse flott innhold!!Ville gjerne hatt innholdet på begge hyllene jeg!!Ja plass mangel er jeg kjent med:)
Ha en fin helg som snart står for tur:)
Klem Mona

Camilla | 25. mars 2010 kl. 00:47

Utrolig koselige hyller du hadde der:)Men ser problemet med plass hvis du skal ha enda mere opp, hehe..
Hylle over et vindu kan være ganske stilig igrunn. Vi har det på kjøkkenet her i leiligheten. Det er veldig greit, og ganske så fint synes jeg:)
Blir spennende å se hva du gjør.

sebastianogmeg | 25. mars 2010 kl. 09:30

Hei! Jeg lurte på om jeg kunne fått bruke ett av stuebildene dine? Likte så godt den seksjonen fra ikea og vil gjerne huske det til vi overtar det nye huset vårt :-)(fant ikke noe mailadresse, så derfor spør jeg her)

Nina B. | 25. mars 2010 kl. 10:19

Er så fint med åpne hyller. Du er heldig som kan ha det :) Kjempefint ble både dette, og hylla i innlegget under

KLem NinaB

Elisabeths verden | 27. mars 2010 kl. 11:54

Det er virkelig kjempeflott med åpne hyller, så det skjønner jeg at du ønsker deg flere av. Jeg har til og med fjernet skapdørene på overskapene i kjøkkenet, for å få vise frem de flotte tingene jeg har.. Har man dilla, så har man dilla ;) God helg, og god påske, Eli.
Legger deg btw på bloglista mi, så får jeg følge med på hyllene dine ;)

Legg inn en kommentar