Nye puter til hagemøblene


I går var jeg en tur på MOLS og der fant jeg de perfekte putene til hagemøblene. Føreløpig har de funnet sin plass i sjeselongen. På balkebordet står det engelske pelargonier funnet på Plantasjen.



Vårt hus er rødt, noe som gjør det vanskelig å bli helt fornøyd med planting og farger på terassen. Men disse putene er helt perfekte! De tar igjen det røde på husveggen, det hvite i de nye hagemøblene ( Som jeg har fått av mamma og pappa i bursdagspresang ) og det lyserosa rose beddet mitt. Nå gleder jeg meg så til all snøen er borte og alle forberedelsene til årets beste tid kan begynne:)

Tusen takk for alle kommentarter og tips i forrige innlegg! Ha en strålende søndag..

5 kommentarer:

I`Døsset | 28. mars 2010 kl. 17:17

Kjempeflotte puter. Ja, nå gleder jeg meg å skikkelig til jeg for alvor kan begynne og ordne litt utenfor igjen. Tok litt i går, luftet moll i bedene, raket bort gamle blader, beskar noen busker....deilig følelse...det er vår.

Havets Datter | 28. mars 2010 kl. 20:28

Så fine de var!
Jeg VIL også ha vår, men det er nok enda leeenge til den kommer her i nord :o/ Men men...da får man sysle med andre ting mens man venter ;)
Hvordan går det med Walk in garderoben deres?

Elis@beth | 29. mars 2010 kl. 12:03

Så flotte puter-gleder meg til å se hagemøblene når våren er kommet!

Kos dere!

Klem fra meg!

lovecountrychabbychicstyle | 29. mars 2010 kl. 12:06

nydelige puter!! åh gleder meg til hagemøbler, vår og masse sol:)

god påske

klem Lilaln

Camilla | 30. mars 2010 kl. 02:02

Kjempe lekre puter! Tror også de kan passe bra til det røde huset:)

Venter på vår og sol jeg også:)
God påske imens!
Camilla

Legg inn en kommentar