Påskepynt og 30 års dag!



Lit påskepynt har kommet på plass på spisestuen. Butikken var nesten tom for trollhassel så de greinene jeg klarte å få med meg hjem var ikke helt etter planen, skulle gjerne hatt litt høyde på dem.


Eggene er fra Lisbeth Dahl, noen er fjorårets og noen er nye. Kjempefine farger på dem og da spesielt når solen skinner på dem.


Eggene fikk jeg tak i på en butikk da jeg var i Århus for noen uker siden!

Ellers så har jeg fylt hele 30 år i helgen og ble overrasket med en kjempefest i går av mine gode venner i Oslo! Mine herlige veninner hadde også tatt turen helt fra sørlandet for å overraske meg!
Og dette innlegget er skrevet på min splitter nye Macbook og i morgen kommer det bilder med mitt nye speil refleks kamera, jippi!( må bare finne ut av det først ) Jeg fikk også penger til nye hagemøbler..så nå har jeg absolutt alt jeg ønsker meg og mere til:) Tusen takk alle sammen for en super fest og ikke minst alle de flotte gavene!
Jeg føler meg som verdens heldigste med slike flotte venner og familie!

9 kommentarer:

Life like it is for the V's: | 21. mars 2010 kl. 18:12

Kjempe lekkert syntes jeg:-) hyggelig blogg du har!
Ha en riktig fin søndagskveld.

Anita S Home and Wine | 21. mars 2010 kl. 19:29

Gratulerer med dagen :)
30 er jo ingen alder :) fyller snart 40 jeg og det er værre...
flotte egg du viser
hilsen anita s

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 21. mars 2010 kl. 19:34

Gratulere med dagen☺
Masse fint du har fått deg☺

Og påskeegga var supersøte☺

Klem M♥

Cosmos | 21. mars 2010 kl. 19:50

Gratulerer med dagen på etterskudd
Moro med overraskelseselskap

Nærmer seg påske nå.

pensjonat frua | 21. mars 2010 kl. 21:11

Sååå hyggelig!!! De sørlendingene, de sørlendingene, finnes ikke bedre ;-)
Grattis me dagen på etterskudd!!!!

Trådsnella | 21. mars 2010 kl. 21:32

Gratulerer så mye dagen i helga:)
Kjempefine påskegg!
Klem

Minka | 22. mars 2010 kl. 09:01

Grattis med vel overstått..og kjempe fine egg du hadde pyntet med..klems..

Idun.. | 22. mars 2010 kl. 09:37

Ja det var gavene sine det! :D Gratulerer med overstått! Kjempekos at venninene dine gjorde slik stas på deg på en slik dag da :)

Ønsker deg en fin uke! *klem*

huset med det rare.. | 23. mars 2010 kl. 09:37

Grattis med vel overstått! Gøy med supriseparty!! Lisbeth Dahl har mye fint altså.. de påskeeggene har jeg ikke sett, men de var jo nydelige!

Legg inn en kommentar