spiseplassen



Jeg tar oppfordringen fra NIB og viser frem spiseplassen vår.


Peisen til venstre er fremdeles ikke helt ferdig da vi venter på det hvite glasset som vi skal kle den med. Tror det vil passe veldig fint inn her. Kjøkkenet er fra ikea i hvit høyglans og bar stolene er fra Tolix.


Jeg drømmer om hvite stoltrekk til stolene men det er ikke så lett å finne da de har høye armlener. Vet du hvor jeg kan få tak i det?


Selvfølgelig kunne jeg også gjerne ha malt bordet hvitt, men der får jeg store protester.
Lysekronen som vi fikk til jul er jeg veldig fornøyd med og den passer perfekt inn på kjøkkenet.

7 kommentarer:

Fru Fjeldhammer | 11. mars 2010 kl. 18:02

Jeg synes det var flott jeg, likte korntrastene!

klem

Heims lille verdenshjørne | 11. mars 2010 kl. 18:38

Kjempe fin spiseplass dere har:D Så utrolig stilige barstoler!

Silje

Minka | 11. mars 2010 kl. 19:50

Kjempe flott var det..og en ny blogg for min del som jeg gjerne vil følge videre..klems

Janne Lillian ♥ | 11. mars 2010 kl. 20:58

så lekker spiseplass!! Kjempefint. Blir nok ekstra med peis :o))

Ha en fin kveld.

Janne Lillian

-Mia- | 12. mars 2010 kl. 09:49

Flott spiseplass! Hvor har du kjøpt barstoler fra Tolix? De likte jeg! :-)

Hege | 11. november 2011 kl. 17:45

Flott spiseplass. Vet du hvor lysekronen er kjøpt?

Glad i hvitt | 13. november 2011 kl. 20:12

Hei Hege!! lysekronen er fra Lisbeth dahl og jeg har kjøpt den hos mosters hus i lyngdal

Legg inn en kommentar