Vår på sørlandet



Mamma på sørlandet har fått inn litt rosa til alt det hvite, noe som gir god vårstemning.



Mammma har det samme hvite fatet som jeg har fra Verket interiør. Kjempefint pyntet med perle blomster og lys. Det ene lyset med rosemønster er kjøpt på Europris. Kjempefint til en fin pris. Jeg har allerede gått til innkjøp av flere!




Denne lampen skal få være med hjem til Nesøya og der skal den få en runde med sprayen og en ny skjerm. Ellers har de siste ukene bare føyet av sted og jeg aner ikke hvor tiden har tatt veien. Jeg er ikke lei av bloggingen, jeg har bare ikke funnet tiden! Men nå har jeg handlet så masse fint i de flotte butikkene som finnes her, at jeg bare gleder meg til å blogge masse masse!

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 1. mars 2010 kl. 20:08

Koseleg det er heime hos mammaen din☺
Lampa vert nok kjempefin når du er ferdig med den☺

Klem M♥

Elis@beth | 1. mars 2010 kl. 20:33

å den lampa var digg! Gleder meg til å se alt det fine du har kjøpt!

Klem ♥

Anita S Home and Wine | 1. mars 2010 kl. 20:35

Koselig hjemme hos mammaen din. Har slik lampe jeg også og hadde makan skjerm. Har vurdert maling av min også. ha en fin kveld
klem anita s

Camilla | 1. mars 2010 kl. 20:36

Utrolig koselig mammaen din hadde det!:) Kjempe lekkert!
Spent på å følge inleggene dine:)

Camilla

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 1. mars 2010 kl. 21:06

Ja...din mamma har det veldig fint må du hilse og si:)
kos deg
eddaKlemmer

Legg inn en kommentar