Et lite hus søker søte små leieboere..


Jeg kjøpte et fuglehus i tre på Panduro som jeg har malt hvitt og med rosa prikker på.


Nå venter vi bare på at noen små leieboere skal legge inn søknad om å få flytte inn:)


Jeg valgte rosa og hvitt for at det skulle passe til gardinene i lekehytta til lille frøkna.



Her skal fugleburet få sin plass, hengende fra overtaket på fremsiden tror jeg! Blir kjempesøtt:)

I dag er det terrassen som skal oljes og gjøres klar til sommeren. Forarbeidet ble gjort i går med høytrykkspyling og terassevasker. Så herlig og gjøre terassen klar!

4 kommentarer:

Beate | 20. april 2010 kl. 17:31

Kjempesøtt. Kommer til å passe perfekt til lekehuset også. Koselig. Ha en fin kveld!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 20. april 2010 kl. 18:01

So søtt♥ Matching er viktig☺

Klem M♥

Elisabeths verden | 20. april 2010 kl. 19:20

Alltid deilig når man kan starte på verandaen. Her er beisen på plass, og vi venter bare på rett temperatur...
Fuglehuset var superfint ;)

starsathome | 5. mai 2010 kl. 22:45

koselig fuglehus,jeg har også et sånn,men jeg malte det likt som huset vårt.dårlig m fugler i men koselig til pynt=)
kjempe fin blogg du har,jeg leser og kikker ivrig!
Vh karin Lykke

Legg inn en kommentar