Nytt oliventre til gangen


I dag fikk jeg tak i et nytt oliventre i akkurat perfekt størrelse til gangen. Det passet veldig fint inn sammen med Bruka korgstolen som jeg sprayet hvit i vinter. Det spørs om det får stå der så lenge da det trenger masse sollys.



Gangen vår er stor med masse flater. Til venstre for bildet så er det en hel vegg med skap som har speil fronter og inn mot høyre nederst på bildet er det en liten for gang som er veldig praktisk når man kommer inn med våte klær og sko. Bildeveggen skal forandres litt da jeg for lenge siden fikk flere svart hvitt bilder av familie langt tilbake. Jeg har lyst til å få tak i mange forskjellige rammer og ha dem i da jeg synes det er litt mer orginalt enn Ikea rammene som jeg har fra før! Så da var det enda en ting å samle på..:)

Denne helgen er det nattevakts jobbing og NM i kickboxing ( et sikkert vårtegn )

Ha en strålende helg alle sammen!

9 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 16. april 2010 kl. 20:49

So fint oliventre, passa kjempefint inn der☺ Likte gangen din, fint med bildelistene på veggen☺

God helg☺

Klem M♥

Anettes drøm | 16. april 2010 kl. 21:42

Oliventre står på ønskelista her også. Det passet kjempe godt i gangen. Flott gang der har!

Ha en fin helg!

Klem Anette

Drømme verden min! | 16. april 2010 kl. 22:48

Så koselig gang. Likte veldig godt veggen med mange bilder, koselig å få de frem:) Hos meg ligger altfor mange bilder i skuffen. *skjerpe meg*

God helg!

helen og gutta | 17. april 2010 kl. 09:51

det ble kjempefint med oliventreet, gjorde seg virkelig. jeg har også lyst på ett tre men har ikke funnet enda. er ditt ekte?? jeg har selv en stor gang og altfor mange bilder som ligger, må få en ordnings på det. ha en forsatt flott helg

Camilla | 17. april 2010 kl. 14:15

Oliventre er så fine!:) Men jeg klarer aldri å holde på de.. de dør fra meg etterhvert. De trenger nok ganske mye lys og litt ektra omtanke ja:)

Det må være deilig å ha så stor gang! Her vi bor nå har vi kun en entrè på rundt 2kvm, hehe.. Gleder meg til å komme i hus med gooood plass!
Ha en fin helg!

Heims lille verdenshjørne | 18. april 2010 kl. 20:03

Så koselig gang dere har! Kjempe fin:D

Ha ei kjempe fin uke!

Silje:)

Frk:Twil | 18. april 2010 kl. 21:42

LEKKERT*

Rosmari | 9. mai 2010 kl. 00:01

Så utrolig koselig...:)
Du har et fint hjem.

Om du vil så er du velkommen til www.mitthvitehjem.blogg.no

Sanna | 26. januar 2012 kl. 12:42

Vart har du funnit oliventræt?
Skall ha två stycken hjemme hos oss :)

Legg inn en kommentar