Vi kom hjem til vår..


Da vi i går kom hjem fra en lang og herlig påskeferie, ble vi møtt med en hage ute snø, masse sol og små vårblomster som tittet frem. Denne stilige vasen fikk jeg tak i når jeg var i Århus, så fin til markblomstene.
Grunnen til at det har vært så stille på bloggen er at vi har nytt en uke på denne nydelige plassen på Lanzarote sammen med gode venner.


Helt utrolig flott plass. Den store bygningen ute i vannet er hvor vi spiste frokost fra en fantastisk buffe hver morgen.



Dette viser bare et av bassengene på hotell området. Hele området hadde nærmere 8 bassenger tror jeg. Bildet er tatt fra balkongen vår.

Ha en strålende vårdag!

7 kommentarer:

Elis@beth | 10. april 2010 kl. 16:42

å så digg med sydentur "lengte"!!

Giveaway inne hos meg!

Klem!

Høvebakken | 10. april 2010 kl. 19:37

Å så fint det var:) Ha en fin Lørdagskveld:)

Life like it is for the V's: | 10. april 2010 kl. 21:28

Stilig vase:-) det så fantastisk deilig ut med ferie:-))) tenker nok at kroppen likte varmen- vet at min lengter sårt!
Klem

Krabbelure | 10. april 2010 kl. 23:07

Heisann! Første gang jeg er innom her, og det var et hyggelig besøk! Masse flotte innlegg du har. Jeg kommer innom en annen gang også! :)

RESIGNERT AV SIGNE SCHINELLER | 10. april 2010 kl. 23:22

Hvor er den søte og kule hvite vasen fra?? Den må jeg bare ha til sommerhuset mitt!! Har nemlig MASSE krokus i hagen! Stikk innom bloggen og se da vel! Signe

RESIGNERT AV SIGNE SCHINELLER | 10. april 2010 kl. 23:23

PS: Trenger du annen folie se www.hapylines.no et foliemekka på nett!!!

Cosmos | 11. april 2010 kl. 20:15

Dette så jo deilig ut
Kan tenke meg at dere har kost dere..

Legg inn en kommentar