Jentetur!!!!


Nå er det faktisk langt under et døgn til jeg er i Spania sammen med mine herlige veninner! Vi har gledet oss så utrolig masse til denne dagen og hatt nedtelling i lang lang tid!
Vi skal på jentetur til Altea i Spania, en gammel liten by! Vi skal besøke ei veninne som for tiden bor der nede. Vi skal være der en heeeel uke:)



Her skal vi kose oss og nyte sola og masse god vin:) Så lover jeg og komme hjem uthvilt og med full skjerpings på bloggen! Og jeg lover å komme innom på besøk og legge igjen kommentar hos dere som er så snille og alltid kommenterer hos meg, jeg setter kjempepris på det!

Ha en fantastisk uke og kos dere med Grand Prix i morgen!

2 kommentarer:

Ninas Interiør | 28. mai 2010 kl. 19:53

Å, så herlig det høres ut! Kos deg masse på tur!!

Klem Nina

Fra huset i svingen | 28. mai 2010 kl. 21:23

Kos deg masse på jentetur, blir sikkert helt fantastisk :-D

Klem Karianne

Legg inn en kommentar