Min veninnes hus



Min herlige veninne og hennes mann skal selge huset sitt på sørlandet. Huset er utrolig fint og viser hvor kreativ og flinke de er. Nå bygger de drømmehuset i skogen ved vannet og jeg gleder meg til å se hvordan de kommer til å slå seg løs med alle sine kreative ideer.

På bildet over ser du lekehytten til den eldste datteren, så kjempefint innredet i duse farger!



Bordet er nydelig dekket og klart til et koselig teselsskap.




Foran kjøkkenvinduet har de laget en platting hvor hun har samlet gamle stoler rundt et bord i skikkelig shabby chic stil. Her har de også plantet flere bambus planter, utrolig fint!





Denne planten har funnet sin plass i mormoren sitt gamle melkespann:)






Og et fint og innbydende inngangsparti. Har du lyst til å bo her ?

Ellers så har jeg og Annabell hatt en fin helg på sørlandet hvor vi i dag har kost oss på terassen hos mamma og pappa i den varme solen! Pappa holder på å bygge ut terassen for de har bestilt seg et hvitt lysthus som skal på plass før sommeren. Gleder meg til å se resultatet!

Ha en fortsatt flott 1 Mai helg!

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 1. mai 2010 kl. 22:23

Så fint det såg ut her!!☺ Masse fine detaljar☺ Vert nok ikkje vanskeleg å selge☺

Klem M♥

Drømme verden min! | 2. mai 2010 kl. 09:39

Så fint det var her da! Blir nok ikke vanskelig å selge, så får jeg håpe de får seg drømmehuset:)

Flott peisen deres ble! Fint å kunne se den fra flere steder i huset.

Kos dere videre i denne nydelige helgen!

Klem fra Margit

Camilla | 2. mai 2010 kl. 15:27

Kjempe fin blogg du har! Jeg titter videre.
Ha en fortsatt fin søndag.

Klem C.

Tomines hjem | 2. mai 2010 kl. 17:54

Ligger noe til deg hos meg fra Florence! Du vant!!

Tomines hjem | 3. mai 2010 kl. 09:38

heihopp!! javisst var du heldig.. florence har utrolig masse flott...

ramboline97@gmail.com

Legg inn en kommentar