Sminkebord skal pusses opp, men i hvilken farge?


Dette sminkebordet har jeg fått av min farmor på sørlandet. Det følger med speil med sider. Det er utrolig fint og planen er nå og fikse det opp. Jeg skal male det og bytte knotter på skuffene. Tidligere har jeg tenkt at det selvfølgelig skal males hvitt, men etter å ha blitt insirert av alle de fine fargene i bloggen Livs lyst så lurer jeg litt på å male den i fargen som er vist på bildet under.



Bildet har jeg lånt av bloggen Livs lyst. Denne bloggen er kjempeinspirerende så ta absolutt en titt innom henne!

Hva tror du, hvit eller rett og slett denne fargen?

9 kommentarer:

Snedig Snelle | 11. mai 2010 kl. 14:12

Hmm.. alltid vanskelig! Eg e jo veldig svak for kvitt, og blir aldri lei det... men eg e jo gla i fargar og.. e visst ikkje mye te hjelp her! Håpe du blir fornøyd med valget :-)

Livs Lyst | 11. mai 2010 kl. 14:13

Prøv en farge! ;O)

Liv

Nina B. | 11. mai 2010 kl. 14:30

Heldige du som har fått et så fint bord!
Tror det hadde kledd litt farge jeg. Fargen som Liv har er jo bare nydelig!

Står nok fint ut blandt det hvite også ☺
Gleder meg til å se resultatet!

Klem NinaB xx

stine K. | 11. mai 2010 kl. 14:34

en grålig farge kanskje??
Jeg begynner å komme inn i en grå periode, hehe... men det er jo bare en positiv vending synes jeg selv da...
synes det er spennende med noe annet enn hvitt nå!

Heims lille verdenshjørne | 11. mai 2010 kl. 14:37

Malte også nettopp en krakk i samme fargen inspirert av samme blogg;) Syntes i hvert fall den ble veldig fin:D

Silje

Camilla | 11. mai 2010 kl. 14:53

Helt nydelig den fargen på bildet!! Nå om sommeren synes jeg man burde ta seg den friheten å velge litt andre farger!:)
Lykke til med valget!:)

Tove `blogg verden | 11. mai 2010 kl. 15:03

Den er jo hvit nå, så kan bli spennende å se den i en romantisk farge med nye knotter ja : ) Den grønne er jo nydelig!
Kjempe heldig som har fått arvet det!
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 11. mai 2010 kl. 18:04

Eg trur den blir kjempefin i ein mjuk pastellfarge eg☺
Las at Halvor Bakke seier at kvit er litt på vei ut og at fargar som rosa, grå, lilla og blått er på vei inn☺ Kanskje det er fargar du kan bruke?
Kommoden var vertfall kjempefin!!

Klem M♥

Mari | 23. mai 2010 kl. 00:13

tror denne kan bli veldig fin i en dus farge ja..., virkelig villet gått for det :) flott blogg, kommer gjerne igjen :)

Legg inn en kommentar