Sommeren den er her!


Endelig har vi fått opp de nye hagemøblene som jeg fikk av mine foreldre. De passet utrolig bra på terassen og jeg er strålende fornøyd. Putene som jeg kjøpte på MOLS har funnet sin plass hvor de tar opp alle fargene som er på terassen.


I går fikk jeg endelig luket i alle beddene så i dag skal jeg bare kose meg med å plante masse nye planter. Det er de gode øyeblikkene!



Det har vært stille her på denne bloggen en periode, vi har vært slått ut av omgangssyken både mor og datter. Men det betyr jo bare at energi nivået nå er på topp, så jeg lover å komme sterkere tilbake!

Nyt sommeren alle sammen!

1 kommentarer:

helen og gutta | 23. mai 2010 kl. 12:00

det er så herlig nå som gradene har begynnt å krype oppover♥ idag skal vi begynne å male huset, vi har masse prosjekt for sommeren og en plass må man begynne. Kos deg videre i finværet og med planting av blomster, høres kos ut. klem

Legg inn en kommentar