Alle med grønne pelargonie fingre..se her!:)



Et bilde som viser mitt sommervindu i sin pelargonie prakt, absolutt fineste blomstene! Men til alle dere der ute med grønne fingre?? Jeg synes at bladene blir så fort gule. er det noe jeg kan gjøre for å unngå det? Når jeg ser gule blader så bare kniper jeg dem av, er det riktig?
Er det forskjell på stell av blomstene i forhold til om de er ute eller inne?


Til slutt vil jeg bare minne alle mine herlige følger på at det er SOMMER..ja det er faktisk sommer!!!!!!

2 kommentarer:

små og store drømmer | 17. juni 2010 kl. 10:33

Mamma bare kniper de av.
Vet ikke om de blir fort gule, men hun fjerner de hvertfall.
Var kanskje ikke så mye til hjelp men....
Fine blomster :)

Havets Datter | 17. juni 2010 kl. 14:28

De skal knipes av har jeg også hørt, så det er nok riktig. Men ellers vet jeg ikke mye om hvordan de skal stelles. Flotte blomster har du fått til, så du har nok behandlet dem riktig :)

Sommer sier du??? Ja det er det i alle fall IKKE her :( Nå flytter jeg snart til varmere strøk!

Kos deg med sola du ;)

Legg inn en kommentar