Det var det soverommet da...


Dere som har fulgt meg en stund vet at vi har fikset opp soverommet, slått ned en vegg og laget walk in garderobe. Det er ferdig ( tok bare et halvt år ca ) Men selve stylingen sliter jeg litt med. Jeg vil så gjerne at det skal være helt perfekt:) Jeg har funnet noen flotte puter og har bestilt sengeteppe som jeg venter på.



Jeg gleder meg såå til å vise dere bilder, fordi vi er kjempe fornøyde med resultatet! Men aller først må jeg få litt inspirasjon til å bli helt ferdig før dere får sett herligheten:)
Bildene er hentet fra Jeanne d arc living og er en drøm og se på!

Er det bare jeg som er slik?? Som så gjerne vil at alt skal være helt ferdig før jeg lager et innlegg om det:) ?

4 kommentarer:

Nina | 14. juni 2010 kl. 20:00

jeg liker også å gjøre ting ferdig før jeg legger ut innlegg ;) føles mer gjennomført da :) ha en flott uke videre :)

helen og gutta | 14. juni 2010 kl. 20:15

er helt enig med deg, jeg har også nylig pusset opp soverommet vårt men har ikke lagt ut bilder fra hele rommet da det er enkelte ting som mangler ;-) gleder meg til å se det ferdige resultatet

Minka | 14. juni 2010 kl. 21:38

Hehe, jeg er som deg, som regel må alt være ferdig før jeg blogger..Men avogtil er det litt i stå, og da er det kjekt med tips. Men det var noen flotte inspirasjons bilder, blir gøy å se resultatet ditt..klems

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com | 14. juni 2010 kl. 22:52

Hehe ja, men min erfaring er at det aldri blir helt perfekt! Rart, det der:-) Inspirerende bilder!
Ha en fin kveld,
hilsen Jeanette

Legg inn en kommentar