Midtsommer..


Vi hadde flere venner på grillmat og vin i går kveld. Og for en herlig kveld, skikkelig varmt og godt! Den lille sinkbøtten som du kan skimte på bordet her er mygglys kjøpt på smart club til en billig penge! Litt finere å ha på bordet enn de vanlige mygglysene.


Et litt rosa sommer bord ble dekket. Serviettene har jeg fått tak i på Åhlens. Vinglassene er fra Blåklokke serien som jeg har samlet på i mange år.



Kvelden ble perfekt da vi fyrte opp i bålfatet som vi fikk av mine foreldre i fjor sommer. En kjempefin kveld med skikkelig sommer stemmning!

3 kommentarer:

I`Døsset | 24. juni 2010 kl. 20:04

Så heldige...på øya vår holdt vi på å blåse avgårde "brrrrr". Men...vi koste oss nå likevel.

Bringen Blomster | 24. juni 2010 kl. 21:02

Så koselig hos deg :) Jeg begynnte og å samle på blåklokke serien, men litt usikker på om jeg skal fortsette. Vinglassene er ok, men jeg får så fort skår i likørglassene og dessert skålene. Er så skjør kant ( eller er jeg vel for voldsom i oppvasken ;)) Er du fornøyd med serien?
-synnøve-

Piulfen | 25. juni 2010 kl. 17:02

Så koselig rosa st. hansaftenbord du hadde dekket :)

Legg inn en kommentar