Romantiske puter og teppe..


Viser litt bilder fra sjeselongen som har fått nye puter og teppe. Jeg har lenge lett etter litt romantiske puter og teppe som kunne passe inn i stuen. Og i går ramlet jeg over dette kuppet på Princess.


En liten linselus har sniket seg inn på bildet. Søta har hvertfall allerede godkjent teppet:)



Utrolig flotte farger som står perfekt i stil til min store samling av lyserosa pelargonier:) Jeg blir faktisk litt svett over å tenke på at disse blomstene ikke er å få tak i på vinteren.

4 kommentarer:

I`Døsset | 16. juni 2010 kl. 21:53

Det var kjempelekkert. Deilige duse farger.

Christine Louise | 16. juni 2010 kl. 22:05

Kjempe fint :) Lyst og lekkert. Rett og slett :)

Klem fra meg..

Elis@beth | 16. juni 2010 kl. 23:06

Så flott! Du er så floink og ordne og pynte!

Klem!

Linda | 17. juni 2010 kl. 08:27

Så fint teppet og puten var, nydelige farger:)
ha en fin dag:)

Legg inn en kommentar