Sjablon eller ikke sjablon?


Jeg synes det er så vanskelig å dekorere veggene i stuen. Jeg har lurt litt på om jeg skal få tak i en stor sjablon og ha på den borterste veggen bak sofaen. Tenker at den burde plasseres litt til høyre på veggen og ikke midt på, tror dere det hadde vært fint?
Og mens jeg skriver så ser jeg at det nok kunne vært fint med den hvite korstolen min til høyre her..:)



I dag har jeg vært og handlet på House of Oslo. Vi fikk så mange gavekort derfra da vi giftet oss i fjor sommer. Og nå måtte jeg plutselig forte meg litt før de gikk ut på dato! ( ja, det er faktisk sant, jeg har ikke brukt de før nå ) I morgen tenkte jeg og ta meg en tur til Verket interiør og drømme meg litt bort...:)

Ha en herlig fredagskveld!

1 kommentarer:

små og store drømmer | 18. juni 2010 kl. 19:32

Jeg ELSKER sofabordet deres. Har lyst på samme selv.
Ikke sjablon stemmer jeg for. Let heller etter et fint bilde/maleri.. (det er bare hva jeg syntes da :) )

Ønsker deg en superduper helg.
*krysser fingrene for fint vær!! *

Legg inn en kommentar