Vil du være med inn i lekehytta?


Her er lekehytta til Annabell, den er ikke mer en 1 kvm stor men den er akkurat passe og helt perfekt. På utsiden har hun en dekkstol til late dager i solen. Hun er også opptatt av at pip pipene skal ha det bra så hun har hengt opp et hvitt fuglehus med rosa prikker.


Og i vinduskarmen har hun plantet nydelige rosa roser som blomstrer hele året..


Inni hytten har hun laget seg en liten behagelig sofa som hun har dekket med et søtt Green Gate teppe.


Her kan hun invitere venner på piknik med små kaker og saft.


En liten hylle har hun fått tak i på Åhlens, og her samler hun litt av det service hun kan trenge når hun steller i stand til selskap!



Lyserosa gardiner har hun håndsydd og heng opp med strikk. Vimpelen har hun kjøpt på en av sine mange turer til Bærums verk og den er fra Rice. Når hun ønsker å være alene i lekehytten sin så trekker hun bare for gardinene og sier Natta natta mamma..:)

11 kommentarer:

Bringen Blomster | 20. juni 2010 kl. 19:00

Så flott ei lekehytta:)Heldig ho e, ønska meg ei sån da e va lita. vi hadd bare ei steinhula å lek i ;)
-synnøve-

Jorid ♥ Noe på Hjertet | 20. juni 2010 kl. 19:50

Så nydelig! :-))

Ha en flott uke!
Klem Jorid

Hjemmekjær | 20. juni 2010 kl. 20:40

Så skjønn lekehytte!!!Lekker innredet!

Love Peace Pionies | 20. juni 2010 kl. 21:06

wow!!!
så søt hytte. virkelig koselig laget til.
klem

Solveig | 20. juni 2010 kl. 21:22

For en lekker lekehytte!! Det må da bare være en drøm for en liten jente:o))) Her er det virkelig lagt sjel og tid ned i å få det koselig - så kjekt å se:o)))
Så kos at du vil følge meg. Legger meg til hos deg også:o)))
Flotte junidager ønsker jeg deg og dine.
Klem fra Solveig

Tove `blogg verden | 20. juni 2010 kl. 22:23

Nydelig og gjennomført!! Heldig den jenta di : ) Ha en flott kveld
klem Tove

Frk:Twil | 20. juni 2010 kl. 23:02

Å så koselig!!! Snakk om drømmedukkestue..
Liten og lekker!

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com | 21. juni 2010 kl. 09:34

Hei!
Takk for kommentar, og lykke til i give away'en min! Det er bare å henge brudekjolen opp på veggen, hvorfor ikke, sier jeg:-)
Hællandussen for en nydelig lekestue! Fikk nesten lyst til å bo der selv, jeg! du er superflink.-)
Ha en fin dag!
hilsen Jeanette

Line | 4. april 2011 kl. 20:23

Så nydelig! Har en sliten dukkestue til tulla mi som sårt trenger oppussing, og nå fikk jeg skikkelig god inspirasjon:)

HUSET PÅ HØYDEN | 5. april 2011 kl. 10:39

Kjempe søt liten stue. Tenke å være barn her - herlig! :) Klem Vilde

Har en drøm... | 5. april 2011 kl. 22:53

NYDELIG ♥

Legg inn en kommentar