Blir fingrene mine grønne etterhvert



I dag har jeg plantet klatreroser på terassen. Jeg fikk en av naboen og da fikk jeg ideen og raste bort en tur på Plantasjen. Der fikk jeg tak i espalier i hvitmalt tre. Samt at jeg kjøpte en rose til. Har stor tro på at dette blir kjempefint når de vokser opp til hele 4 meter:) Kanskje jeg faktisk opplever å få grønne fingre til slutt?? jeg har hvertfall utfordret meg selv godt i hagen nå!

Dagen i dag har vært herlig! Bestefar fra Hamar er på besøk og det betyr at mor kan ligge i sola med bena høyt og lese interiørblader, livets!

Akkurat nå så lager jeg taco som skal nytes i sola ( det er jo fredag ) og mannen skrur opp hyller på badet, snillingen! Ha en fantastisk fredag alle sammen!

2 kommentarer:

Chanettes hvite sky.. | 10. juli 2010 kl. 22:18

Det var kjempe fint, det blir nok lekkert når dem står i full blomst :) Grønne fingre får du nok hihi. Her er det ikke håp for grønne fingre :)

mimmi-leone | 20. juli 2010 kl. 19:50

Du får helt sikkert grønne fingre.
Stell dem med kjærlighet og omtanke, lik alt annet vi vil skal vokse.

Tenk så flott det blir.

Godt du har hatt en deilig dag, det er slik vi trenger for å lade batteriene


Mvh Mimmi-Leone

Legg inn en kommentar