Lysthuset på sørlandet



Dette har vært mine foreldre sitt prosjekt i mange måneder. Men nå kan de virkelig nyte det utrolig vakre resultatet!




Her koser vi oss sammen med mange gode samtaler, uansett om det regner eller er flott sommervær. Idyllisk med sjøen i bakgrunnen.




Og på kvelden når mørket senker seg så lyser det fint i den hvite lysekronen fra Lisbeth Dahl kjøpt på Mosters hus.





Noen små detaljer, et sinkbrett med masse lys og gammelt arvesølv, puter i romantiske farger og lykter for god stemmning.

Den ene dagen var det faktisk dekket reke bord til hele 13 jenter inni her og det fungerte utmerket!

Ellers nyter vi late sommerdager på sørlandet og veksler mellom mine foreldre sitt hus på sørlandet og hytta vår på herlige Flekkerøya.

Fortsatt God sommer allle sammmen!

10 kommentarer:

Trine | 22. juli 2010 kl. 23:43

Wow førr ett nydeli lysthus!
Utruli flott!

Trine

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ | 23. juli 2010 kl. 00:34

Hei :))

Olala!!!!! Fytti katta kor lekkert ♥ I like!!! Kjempekoselig og idyllisk!!! Heldige ;)

Fy søren så stilig den kelloggs boksen var.....jeg driver å tenker etter hvor vi har kiwi her hjemme....og nå kom jeg på det!!! Tusen takk for tipset...jeg skal kjøpe i morra!!!! Syns det er travelt med posene , så helt greit å ha en boks :))

Ha en fin sommer videre da :)

Minka | 23. juli 2010 kl. 07:29

Heisann, så utrolig flott det ble...Nydelig...Og kjekt med hytte på Flekkerøy, er en fin sommer plass det..klems

Besta | 23. juli 2010 kl. 08:02

Så nydelig det ble, må kanskje ta en tur utover og se det "live". Ha en fin dag.

klem fra marilyn

helen og gutta | 23. juli 2010 kl. 08:50

wow, det var virkelig helt lekkert ♥ nå ble jeg om mulig enda mer giret på å få meg mitt eget lysthus, må bare overtale min kjære mann først hihihi

frøken fryd | 24. juli 2010 kl. 01:33

Åååå, den som hadde hatt noe sånt !! Lekkert !

fryd&forandring | 25. juli 2010 kl. 18:25

Breathtaking er vel rette ord for hva jeg synes om bildene!!! Kan tenke meg det var mye arbeid, men resultatet taler jo for seg selv!!!

Anonym | 30. oktober 2012 kl. 17:41

Hejsan!

Vad glad jag blev när jag hittade till din blogg och fick se att du har ett lusthus från min pappas företag. Det är vi som tillverkar dessa.
Ni har inrett det mycket mycket fint :)
Tänkte fråga dig om det är okej om jag använder mig av några av dina fina bilder till vår hemsida?
Vänliga hälsningar Frida /Woxnadalens Lusthus AB

Woxnadalens Lusthus AB | 3. desember 2012 kl. 15:48

Hej igen!
Skulle bli jätteglad om vi fick använda oss av någon av dina bilder på det fina lusthuset till vår hemsida??..tacksam för svar

Mvh Woxnadalens Lusthus AB

Glad i hvitt | 3. desember 2012 kl. 21:27

Hei Woxnadalens lusthus AB!
Send meg gjerne en mail på eli_eikeland@yahoo.no

Legg inn en kommentar