Yasmin busk og nye lykter


Viser noen bilder fra hagen vår. Her er rose beddet som jeg plantet i fjor med rosa og hvite klase roser. De overlevde vinteren og har begynt å springe ut. Herlig er det også med Yasmin treet over som lukter kjempegodt! Det var naboen som sa at det var Yasmin, jeg har ikke grønne fingre:)


Disse lyktene fikk jeg tak i fjor, men jeg mangler en som har gjemt seg skikkelig godt for meg i boden. ( kan ikke skjønne det, det er jo full orden der:) Veldig fine og ha lys i på kvelden.



Da jeg var hjemme en tur i forrige uke så var jeg selvfølgelig innom Mosters hus for å kikke. Da fik jeg tak i disse små lyktene til å ha i det lille beddet på terassen. De er fra Lisbeth Dahl. Jeg fikk også med meg et sengeteppe som jeg hadde bestilt og litt annet småtteri! Alle som svinger forbi Lyngdal i sommer må ta turen innom butikken, masse masse fint!

4 kommentarer:

Frk:Twil | 8. juli 2010 kl. 23:14

Yasmin er mitt favoritt tre! Helt herlige blomster med en himmelsk lukt.. Åh*

Minka | 9. juli 2010 kl. 00:09

Heia, lenge sia..Jasmin tree står på min ønskeliste, de er så flotte og luket er godt gjør de og...Flotte lyketer som sikkert gir flott lys om kvelden, koselig..klems

Havets Datter | 9. juli 2010 kl. 01:02

Så flotte lykter!! Her er det lyst hele døgnet og det er egentlig litt trist.. blir ikke så koselig med levende lys ute da ;)
Så flotte blomster du har!! Gleder meg til vi kommer oss inn i "nyhuset". Orker liksom ikke styre så mye med blomster når vi ikke skal bo her.
Du får ha ei fin helg og kos deg med dine :)
Karina

Anonym | 31. august 2013 kl. 01:44

This design is incredible! You certainly know how to keep a reader entertained.

Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job.

I really enjoyed what you had to say, and more than that,
how you presented it. Too cool!

Here is my web page; golf channel fantasy golf

Legg inn en kommentar