Messen og House Doctor..



Jeg og en god veninne var på Gave og interiør messen i Lillestrøm i helgen! Jeg ble kjempeimponert, så utrolig gøy og se alle de fine stands ene til alle de kjente og fine merkene.



Jeg tok ingen bilder da jeg forsto at enkelte ikke likte at man tok bilder. Derfor har jeg lånt noen bilder fra House Doctor. De hadde en kjempeflott stand på messa. Jeg liker den industrielle stilen mer og mer og de har masse fint som faller meg i smak. Jeg har bla veldig lyst på en av tavlene på bildet ovenfor.




Ellers så fikk jeg masse inspirasjon og gleder meg til høsten og litt mørkere kvelder. Akkurat nå er det boden som opptar tiden min. Jeg har tømt den og svigerfar har grunnet første strøk med hvit maling. Da gjenstår det et strøk maling, og tur på Ikea for å kjøpe hyllesystem og sorterings bokser til papp og plast. Herlig med orden i sakene!

Ha en fin mandag da dere!

2 kommentarer:

Emmas utsikt | 30. august 2010 kl. 14:11

Hadde gjerne dratt på messen, men den er jo ikke åpen for oss uten tilknytning... :(

Jeg fikset vår utebod for noen år siden, tømte, malte hvitt og satt opp kroker og hyller. Er fortsatt veldig fornøyd med innsatsen. Dessverre har nå min Kjære begynt å fylle den opp med golfkøller og ski. Hallo! Det er MIN hagebod jo... Så nå har jeg måttet sette opp kroker til hans ski så de ikke ligger og slenger på gulvet. Makan. ;)

Camilla`s Castle | 30. august 2010 kl. 15:16

Så stilge bilder.. Det er en ganske kul stil når den blir gjennomført ja! :)

Lykke til videre med boden! Orden er en fantastisk følelse:)

ha en strålende uke videre!

Legg inn en kommentar